Nopeusrajoittimen poisto
Nopeusrajoittimen poisto
Kesäpäivien Hallin mailivedossa tuli nopeusrajoitin vastaan 240km/h:ssa (mittarin mukaan), tai näin sen ainakin tulkitsin. Onko kyseinen rajoitin poistettavissa miten?
Kyseessä ng9-3 my2009.
Ps. Onkohan noita klubilaisten vetoja Hallista jossain koottuna?
Kyseessä ng9-3 my2009.
Ps. Onkohan noita klubilaisten vetoja Hallista jossain koottuna?
Re: Nopeusrajoittimen poisto
Moottorinohjaussoftaa kopeloimalla onnistuu.
Re: Nopeusrajoittimen poisto
Hyvä nopeus ng-kolkille, minkälainen setuppi?Gip kirjoitti:Kesäpäivien Hallin mailivedossa tuli nopeusrajoitin vastaan 240km/h:ssa (mittarin mukaan), tai näin sen ainakin tulkitsin. Onko kyseinen rajoitin poistettavissa miten?
Kyseessä ng9-3 my2009.
Ps. Onkohan noita klubilaisten vetoja Hallista jossain koottuna?
Re: Nopeusrajoittimen poisto
Jontse kirjoitti:Hyvä nopeus ng-kolkille, minkälainen setuppi?Gip kirjoitti:Kesäpäivien Hallin mailivedossa tuli nopeusrajoitin vastaan 240km/h:ssa (mittarin mukaan), tai näin sen ainakin tulkitsin. Onko kyseinen rajoitin poistettavissa miten?
Kyseessä ng9-3 my2009.
Ps. Onkohan noita klubilaisten vetoja Hallista jossain koottuna?
~314 hp / 470Nm
-Mitsu TD04-18T
-870cc dekat
-3' downpipe
-100 cel racekatti
-Napen etanolisofta
-do88 ic
lisäksi V6 aeron kytkin.
Re: Nopeusrajoittimen poisto
Nopeusrajoitusko (240km/h) on jätetty päälleGip kirjoitti:
~314 hp / 470Nm
-Mitsu TD04-18T
-870cc dekat
-3' downpipe
-100 cel racekatti
-Napen etanolisofta
-do88 ic
lisäksi V6 aeron kytkin.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Nopeusrajoittimen poisto
Eikö tosiaan irtoa enempää kuin tuo? Paljonko ottaa ilmaa? Kuulostaa siltä että joku ei täsmää~314 hp / 470Nm
-Mitsu TD04-18T
-870cc dekat
-3' downpipe
-100 cel racekatti
-Napen etanolisofta
-do88 ic
lisäksi V6 aeron kytkin.
Re: Nopeusrajoittimen poisto
Paljonko näytti nopeustaulu suoran päässä?Gip kirjoitti:Jontse kirjoitti:Hyvä nopeus ng-kolkille, minkälainen setuppi?Gip kirjoitti:Kesäpäivien Hallin mailivedossa tuli nopeusrajoitin vastaan 240km/h:ssa (mittarin mukaan), tai näin sen ainakin tulkitsin. Onko kyseinen rajoitin poistettavissa miten?
Kyseessä ng9-3 my2009.
Ps. Onkohan noita klubilaisten vetoja Hallista jossain koottuna?
~314 hp / 470Nm
-Mitsu TD04-18T
-870cc dekat
-3' downpipe
-100 cel racekatti
-Napen etanolisofta
-do88 ic
lisäksi V6 aeron kytkin.
Re: Nopeusrajoittimen poisto
Eipä tuolla teholukemalla tuon lujempaa maililla pääse, itse asiassa varsin hyvä tulos. Tuskin ngkolkki merkittävästi aerodynaamisempi on kuin ogkolkki.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Nopeusrajoittimen poisto
Jontse kirjoitti:Paljonko näytti nopeustaulu suoran päässä?Gip kirjoitti:Jontse kirjoitti:
Hyvä nopeus ng-kolkille, minkälainen setuppi?
~314 hp / 470Nm
-Mitsu TD04-18T
-870cc dekat
-3' downpipe
-100 cel racekatti
-Napen etanolisofta
-do88 ic
lisäksi V6 aeron kytkin.
Tarkalleenottaen tuossa kävi niin, että matkaa maaliin oli vielä jonkin verran kun 240 km/h tuli tauluun, siitä meno hyytyi ja rullailin maaliin. ~220 km/h taisi olla virallinen mittaustulos maalin kohdalla.
Tässä torquen lokitiedosto:
https://www.dropbox.com/s/5i9ggfhu5b0tw ... g.pdf?dl=0
Tuosta näkyy miten kaasuläppä rajoittaa menon 37 sekunnin kohdalla. Koitin näköjään siinä hämmingissä vaihtaa vielä 6. vaihteelle mutta ei vaikutusta.
Re: Nopeusrajoittimen poisto
Onko tässä softassa säästelty konetta/turboa? Nappehan se näkee suoraan softasta onko siellä joku rajoitin.