morjens mietin tässä että kun omasta tonnarista meni laatikosta stefa ja ajattelin vanhan rouvan jo lempata pois niin tuollaiseen iskin silmäni onko jotain mitä tulisi ottaa huomioon erityisesti?
kiitokset vastauksista jo etukäteen...
Ihan asialliselta vaikuttaa. Jakopäähän näissä kuulemma menee 200-300 tkm välillä. Omassa kilometrejä on jo 290 tkm ja vielä mennään tiettävästi alkuperäisellä ketjulla. Tuohon on yllättävän aikaisin jakopääremppa tehty 141 tkm kohdalla. Saman verran alkaa olla kilometrejä tullut rempan jälkeen, joten kai tuonkin kohdalla voi kuumotella jakopäätä.
Kuusivaihteisissa taisi olla jotain sudenkuoppaa verrattuna viisivaihteiseen, mutta ei kai mitään ylitsepäsemätöntä. Avoimin mielin vaan autokaupoille!
Joo näinhän se minäkin ajattelin... Kävin jo sitä kerran nopeasti vilkaisemassa ja ajamassa nopeasti vaikutti ryhdissään olevalta saabilta ylimääräisiä kolinoita/kilkkeitä ei kuulunut, tekniikka pelasi pitää vielä käydä tänään katsomassa ja tehdä päätös kilometrit tuskin muodostuvat ongelmaksi ajan loppupeleissä niin vähän koska työmatkat taittuvat toisella autolla niin noin 3-5 tkm on viime vuosina tonnariinkin vaan tullut...
Ja toisaalta realistehan tässä ollaan se joko kestää tai ei kestä siinä on 50/50 mahdollisuus siihen...
Uusikin auto voi levitä 50 tkm matkalla siitäkään ei takeita ole
Juha Reinikka Saabisti toisessa polvessa RIP SAAB 9000 3.0 V6 AT GRIFFIN VM-95 RIP Myyty Saab 9-3 -07 at5 Jäsen #4605
Toi on ollu myynnissä jonkun aikaa. Olen ihmetelly, kun ei ole kaupaksi menny. Uudemmalla keulalla ja hyvä väri, eikä hinta todellakaan paha. Monelle ehkä 270 tkm on henkinen este, mutta vähemmän ajavalle tossa voi olla autoa 10 vuodeksi. Ennemmin toi, jos verrokkina on joku vähän ajettu 15 vuotta vanha vastaava auto.