Nojoo, nyt ois omaankin käyttökiuluun vaihdettu se surullisen kuuluisa tiiviste, eipä vanhassa silmin nähden mitään vikaa ollut, ehkä aavistuksen kovettunut ja se huuli oli täysin sileä, kun taas uudessa oli rihlaus.
Tänä aamuna ei öljynpainevalo vilahtanut kylmäkäynnistyksessä +3 oli lämmintä ja ennen remonttia vilahti jo +10 lämmössä.
Toki uusilla öljyillä on jokin osuus tuohon asiaan
Remonttina helppo homma jos on joskus bensakoneisisten kanssa harjoitellut, tosin oli 2-pilarinosturi apuna tässä.
Mulla ainakin riitti, kun laitoin moottoripalkin koneen päälle, jakopään puoleinen tuki irti ja nosti sellaisen 5cm konetta.
Sitten moottorin takatukeen sai mukavasti vingan, millä saa sen muutaman sentin konetta sivulle päin, sittenhän se öljypohja mahtui pienellä pyöräytyksellä pois.
Tasotiivisteeksi laitoin loctiten 518, eli samaa karamelli tahnaa kun noissa bensavehkeissäkin, tossa kyllä menee normaali silikoonitkin kun ainakin omassa oli melkoinen rako vauhtipyörän puolella lohkon ja päätykopan kohdalla, ei ainakaan vielä ole vuotanut öljyä mistään.
Mukava huomio tossa kun ajellut n.100km ja öljyt on edelleen ihan kirkkaat, vaikea lukea mittatikkuakin ilman kontrastia
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)