Moro
Olihan niin, että nuo etupään osat on samat samat 2.8T XWD:ssä, kuin muissakin 9-3:ssa?
Tuntuu olevan hurjasti väljää ohjauksessa/etupäässä, kun nyt ajelee näillä keleillä leveillä kitkoilla urissa/spooreissa vaikka katsastuksessa ei taaskaan mitään huomattu. Samalla kun kiihdyttää tai jarruttaa kunnolla niin tuntuu, että kulmat muuttuu/elää.
ELi ajatuksena olisi vaihtaa kerralla molemmilta puolilta alatukivarret, missä tulee hilut mukana sekä raidetangon päät, koiranluut, kallistuksenvakaajan helat(narisee säästä riippuen) ja ehkä varuiksi myös pyöränlaakerit. Noi kokonaiset varustellut alatukivarret helpottais hommaa niin ei yksitellen tarvitset löysää paikkaa etsiä. No kallis hommahan tuo on, eikä auton arvo siitä nouse, mutta menee kuitenkin kulmat säätöön jos jotain vaihtaa. Iskarit ja jouset saa jäädä, kun taannoin vaihdatin Hirsch setin.
Takapää onkin sitten sellainen kompleksi jos siellä alkaa välyksiä tulemaan Ehkä sinne alkaa jossain vaiheessa saamaan PowerFlex puslia ym?
terv
Timo
XWD ja etupään alusta
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 159
- Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:18
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: XWD ja etupään alusta
Nivelet ja puslat elää sen minkä elää.
Mitenkäs tämmönen rajoittamaan korin elämistä?
https://www.maptunparts.com/xt-series-b ... 2-lhd.html
Mitenkäs tämmönen rajoittamaan korin elämistä?
https://www.maptunparts.com/xt-series-b ... 2-lhd.html
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: XWD ja etupään alusta
Myös takapäähän saa Powerflex puslia.timolaasonen kirjoitti: ↑To Helmi 07, 2019 17:02Takapää onkin sitten sellainen kompleksi jos siellä alkaa välyksiä tulemaan Ehkä sinne alkaa jossain vaiheessa saamaan PowerFlex puslia?
https://www.neobrothers.co.uk/bushes-1572-c.asp