Tulee koodeja p0016,p0018,p0234,p0299,ilmottelee rajotettua suorituskykyä sidissä aina sillon tällön.Välillä ohitus loppuu nolosti turbon tussahdukseen ja tehojen häviämiseen.Sain arviot kahdelta korjaamolta että ketju venynyt.toinen korjaamo arvioi ketjujen vaihdon hinnaksi osineen töineen jotaan noin ööh 1500-2500.No,kysyinpä sitten espoon länsiautosta ja sama diaknoosi,että ketju venynyt ja voi herra mun varjele:vaihto 5 päivää ja hinta 8000 euroa!!! SUositteli saman tien vaihtamaan koko moottorin hintaan 10.000euroa.Mitä vittua?140.000 ajettu moottori.
Kertokaas nyt ootteko samaa mieltä diaknoosista ja missä ootte teettäny ketjunvaihdot järkihintaan.
9.3 SS TURBO X,Chevrolet Captiva 2,2 TURBO-D AWD 2012,Ekz:Kia Cerato 2,0 -06(meni Afrikkaan),EX:9,3 ss 1,9tid -08,pöö406,Escort 1,6 "Cosworth",Liftbackki-Korola ,Aprilia,Suzuki
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"