Auto lukittiin uimarannalle mentäessä eikä ne avautunut kotiin lähdön hetkellä. Koetin vaihtaa patterin eikä se auttanut. Samoin hätäavain kaukosäätimessä paljastui leikkaamattomaksi blankkoksi. Ilmeisesti oikea hätäavain on hanskalokerossa
Muita mahdollisuuksia kuin ikkuna sisään?
Eipä koskaan ole mulla ollut näin vikaista autoa. Jee
e. eiku jaa "hätä"avainta ei ole jyrsitty.
Ei kai siinä muu auta kuin jollain koukkuvirityksellä yrittää saada sivuikkunen raosta ovi auki.
Yksi vaihtoehto on myös, että joku olisi syönyt akun tyhjäksi ja aina voi koittaa syöttää virtaa vetokoukun pistokkeen kautta. En tosin ole varma toimiiko se tässä automallissa.
Eli tämä ratkesi väkivaltaa käyttämällä. Kuskin ovesta väkisin sisään ja avain virtalukkoon, niin taas alkoi pelittämään oven lukot. Kiusan oli kaiketi aiheuttanut rattilukko, joka on siis nyt epäkunnossa. Kysymys kuuluu voiko viallinen rattilukko tai CID yksikkö aiheuttaa ovien lukkiutumisen?
Tämä on niin vaivainen yksilö ja hankala tapaus, että ainoa oikea ratkaisu on hankkia tech II. Mistä moinen diagnostiikkalaitteisto kannattaa hankkia ja mitä lisähärpäkkeitä tarvin että saan homman toimimaan?
Vikakoodien kattava luku onnistuu myös OP-COM ja eSID2 palikoilla, mutta täysin TECH2 korvaajiksi noista ei ole. Jos kerrot paikkakunnan niin ehkäpä lähellä olisi joku testerin omaava avulias.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2