Fuel cut vai mikä?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Miikaviljanen
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: La Helmi 23, 2019 19:22

Fuel cut vai mikä?

Viesti Kirjoittaja Miikaviljanen »

Morjens,

Eli saab 9-3 aero jc e85 stage3 on ollut pidemmän aikaa vikana että kiihdyttäessä 2-5 vaihteella noin 2700-2900rpm kohdilla tyssää kiihtyminen ja ahdot laskee sekä kuullostaa siltä että hakkaisi rajotinta vasten.

Nyt on tehty
*magneettiventtiileitten vaihto
*letkujen tarkastus
*tulppien ja puolien vaihto
*turbon hukkaportti ja kalvo vaihdettu
*eri ilmassamittaria koitettu
*ahtoilman paineanturi

Tosiaan mikäön näistä ei auttanut...onko jollain vielä ideaa mitä tämän kanssa tekisi?
lentäväsaabisti
"Viggen"
Viestit: 519
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Fuel cut vai mikä?

Viesti Kirjoittaja lentäväsaabisti »

Välijäähdytin kunnossa?

Mulla oli revennyt ylälaidasta ja alkoi ajamaan, kun tuli täys hönkä päälle niin tuli kaikenlaista häiriötä, joskus löi kun seinään auton ja joskus tuntui kun puolat olis menny.
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Miikaviljanen
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: La Helmi 23, 2019 19:22

Re: Fuel cut vai mikä?

Viesti Kirjoittaja Miikaviljanen »

Välijäähdytin on ehjä, tuli mieleen että pari kertaa tuli testattua kun antaa ympyrästä poistuessa kenkää niin auto toimii normaalisti. Pitää varmaan huomenna pajalle viedä :D
Vastaa Viestiin