Autoni on siis Saab 9-3 2003 jossa on ESP.Nyt on tullut cim vika .Näytössä lukee "Stability control failfule contact service.Autossa olevassa cimmissä on numero:128 00 183 AA(onko tärkeä tieto ?) Jos ostaa käytetyn cimmin,niin ilmeisesti pitää olla mukana ainaski 1 avain ?
Löytyykö keneltäkään ehyttä käytettyä cimmiä
Todennäköisesti ratin kulma-anturi vetelee viimeisiään, eli sen uusiminen riittäisi. TECH:llä näkisi tarkemmin minkälaisia lukemia anturi näyttää. Ebaysta on ainakin joskus löytynyt pelkkiä antureita jotka on purettu CIM:eistä.
Voi kyllä olla vika pelkässä kääntökulma anturissa.
Tietääkö kukaan minkä vikakoodin antaa tuo kääntökulma-anturi. Vaan tuleeko aina vain vikakoodi et cim vika?
Todennäköisesti ratin kulma-anturi vetelee viimeisiään, eli sen uusiminen riittäisi. TECH:llä näkisi tarkemmin minkälaisia lukemia anturi näyttää. Ebaysta on ainakin joskus löytynyt pelkkiä antureita jotka on purettu CIM:eistä.
Orio on virallinen Saab varaosajakelija (entinen Saab parts), tavaraa saa lähimmän merkkiliikkeen kautta. Tähän asti tuo hinta lisättynä ALV:lla on tiskillä täsmännyt, mutta kannattaa toki varmistaa eurohinta.
Käyn vielä ensiviikolla lukemassa uudestaan nuo vikakoodi.Katson mitkä vikakoodi tulee. Jos vika on pelkässä kääntökulma-anturissa,niin mistähän sellaisen löytäisi?Löytyisikö keneltäkään?
Omani jo myin, kannattanee laittaa ostopuolelle ilmoitus. Muulla tavalla hajonneista CIM moduuleista noita voisi löytyä. Viisaammat ovat kertoneet anturin yleensä kestävän noin 200tkm, joten käytettyä ostaessa olisi hyvä tietää historia.
Kunnon testerillä (esim TECH2) pitäisi nähdä missä vika ja osaava kaveri pystyy kulma-anturin arvoistakin jo päättelemään paljon.
Omani jo myin, kannattanee laittaa ostopuolelle ilmoitus. Muulla tavalla hajonneista CIM moduuleista noita voisi löytyä. Viisaammat ovat kertoneet anturin yleensä kestävän noin 200tkm, joten käytettyä ostaessa olisi hyvä tietää historia.
Kunnon testerillä (esim TECH2) pitäisi nähdä missä vika ja osaava kaveri pystyy kulma-anturin arvoistakin jo päättelemään paljon.
Käyn lukemassa vikakoodi uudestaan alkuviikosta.Jos vika on ainoastaan kulmakääntöanturissa,niin löytyykö sinulta?Jos löytyy niin löytyykö myös sitä osaa jossa on se pyörivä kiekko?
Omani jo myin, kannattanee laittaa ostopuolelle ilmoitus. Muulla tavalla hajonneista CIM moduuleista noita voisi löytyä. Viisaammat ovat kertoneet anturin yleensä kestävän noin 200tkm, joten käytettyä ostaessa olisi hyvä tietää historia.
Kunnon testerillä (esim TECH2) pitäisi nähdä missä vika ja osaava kaveri pystyy kulma-anturin arvoistakin jo päättelemään paljon.
Käyn lukemassa vikakoodi uudestaan alkuviikosta.Jos vika on ainoastaan kulmakääntöanturissa,niin löytyykö sinulta?Jos löytyy niin löytyykö myös sitä osaa jossa on se pyörivä kiekko?
Ei valitettavasti löydy kumpaakaan, kaikki hajonneesta CIM:stä käteen jäänyt on jatkanut elämäänsä muualla. Ei siis ollut kuin yksi hajonnut CIM käsissä taannoin.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2