Cim Vikaa

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
unnah
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Ke Elo 27, 2014 18:18
Paikkakunta: Oulu

Re: Cim Vikaa

Viesti Kirjoittaja unnah »

Purin cimmin täysin,ja kasasin uudestaan. Laiton osat paikalleen .Nollattiin vikakoodit. Kaliproitiin ohjaus.
Vikakoodi poistui.Ei pala enään vikavalo.Nyt ajettu noin 50 km,ja ei näy vikailmoitusta🤗
Toivotaan että kaikki toimii.
Hyvä tietää että sulta löytyy osia jos tarvitsen😉
Minkälaista hintaa pidät noilla osilla🤔
kartsa86
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Ti Loka 16, 2012 10:57
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Cim Vikaa

Viesti Kirjoittaja kartsa86 »

Mulla on se koko paketti ilman vilkku ja pyyhinvipuja,sen saa 40€.Eli Käyttökelpoista siinä on ainakin se kierretunnistin kun siihen cim:iin ei ole avainta mulla.
Saab 9-3 SC -08 biopower vector & BMW e61 530d
Ex.Toyota Avensis -09 2,2 luxury wagon Ex. Saab 9-3 SC -06 linear busines -> Ex.Saab 9-3 SS -07 Vector biopower
jupa03
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: La Heinä 28, 2007 09:15
Paikkakunta: Oulu

Re: Cim Vikaa

Viesti Kirjoittaja jupa03 »

SS kirjoitti:
Pe Syys 27, 2019 15:40
Omani jo myin, kannattanee laittaa ostopuolelle ilmoitus. Muulla tavalla hajonneista CIM moduuleista noita voisi löytyä. Viisaammat ovat kertoneet anturin yleensä kestävän noin 200tkm, joten käytettyä ostaessa olisi hyvä tietää historia.

Kunnon testerillä (esim TECH2) pitäisi nähdä missä vika ja osaava kaveri pystyy kulma-anturin arvoistakin jo päättelemään paljon.

Edittiä: Ebayssa käytettyjä antureita 50 punnasta ylöspäin, uutta 150:
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw ... r&_sacat=0
Vahdon jälkeen anturi pitää kalibroida testerillä.
Onko kokemusta onnistuuko tuo kalibrointi muulla kuin Techillä? Ainakin AutoComissa on valikossa siihen mahdollisuus :roll:
-9-3 sc Aero
ex -06 9-3 sc aut e85
ex -08 9-3 sc Tids
ex -07 9-3 sc e85
Vastaa Viestiin