Kävin tuossa päivällä syysloman kunniaksi kokeilemassa jälleen tuota lisäpitkän polttimon auki kääntämistä.
Ei se lähde

.
Painoin kantaa sisäänpäinkin, kuten täällä neuvottiin, mutta ei siitä muovisesta kannasta enää enempää uskalla vääntää. Aivan varmasti se muovihärpäke hajoaa ennenkuin ne metallikielekkeet sieltä ruuvin kannan alta lähtee kiertymään irti. Ei ainakaan nyt usko riitä, kun ei ole pakko poltinta vaihtaa.
Jotain muuta konstia on kokeiltava, mikäli haluaa nuo Narvat sinne vaihtaa. Ehkäpä pieni ruuvien aukikiertämien olisi se kokeilemisen arvoinen, aivan kuin sekin tuolla aiemmin on tullut mainittua.
ps. Ex. Saabissa, alkupään ng9-3, oli halogeenit enkä siihen koko 12 vuoden aikana vaihtanut kertaakaan pitkien polttimoita. Lyhyien H7:ja senkin edestä. Ne lähti hyvin auki, mutta toisesta polttimon kannasta meni muovikynnet poikki. Piti tilata uudet ja tilasin myös toiselle puolelle varaosaksi. Sitä en ehtinyt vaihtaa. Joten ne muovikynnet eivät tartu jumiin, mutta kovettuvat ja menevät ajan saatossa poikki vaikka hellävaroen niitä käsittelin. Tämä uudempi näköjään vaatii niin kovaa käsittelyä, ettei edes uskalla
ps2. Mistä tuollaisia Narvan Xenon White polttimoita saa, kun en löydä msitään
