Kohta on 9-3 vectorin osia myynnissä halvalla.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Luin tuon tekstin niin, että käynnistysyrityksen jälkeen 12V eli akun jännite palautui yrityksen jälkeen. Ehkä tein väärän johtopäätöksen, mutta käsitin niin, että starttauksen aikana molemmilla akuilla jännite putosi 8V tasolle.Uudella akulla taas jännitteet käynnistysyrityksen jälkeenkin vielä 12v.
Tämä nyt selvä tapaus eli akku aivan loppu, kuten jo todettukin.9-kolme kirjoitti: ↑Pe Marras 13, 2020 12:06Nyt tarkempia mittaustuloksia vanhalla akulla:
Akku tyhjäkäynnillä irti autosta 12v. Autoon kiinni, 11,3v. Mittari koko ajan kiinni kengissä. Oven avaus, ja jännite laski 9-10 voltin tuntumaan. Avainta käännettäessä (startatessa) 5v. Edelleen SIDissä luistonesto, abs, bägi ja engine malfunction-ilmoitukset. 5 min akku autossa ilman välitapahtumia ja jännite 11,1vKun plusnapa kiinni ja miinus irti, mitattu miinusnavasta -kenkään 10,6v. Liekö viimeisimmällä merkitystä; havainnoin kuitenkin.
Eläkä osina myy, tuo tännejefreitteri kirjoitti: ↑Pe Marras 13, 2020 10:02Omassa kolkissa tismalleen samat oireet. En ole saanut henkiin, enkä varmaan tule saamaan. Techillä ei mitään yhteyttä mihinkään. Kaikenlaista osaa vaihdettu, mutta mikään ei muutu.
Kohta on 9-3 vectorin osia myynnissä halvalla.![]()