JOS se on jakopää, niin hiinä ja hiinä. Omias et saa pois, toisaalta ~tonnin välirahalla (pikanen hiha-arvio jakopäälle) et saa parempaa autoa tilalle. Ja jos ostat toisen samanlaisen tilalle muutamalla tonnilla, niin siitäki saattaa alkaa jakopää rapiseen viikon päästä. Tavallaan vanhan ruoskan korjaus on aina yhtä ankeaa etenki isolla rahalla, mut useimmiten se vanhan rassaus on kannattavaa.
Toisaalta jos oma auto on muutenki loppu, akku piiputtaa, renkaat kaljut, pyöränlaakerit ulisee ja kytkinki luistaa, niin löytämällä hyvän yksilön (melkosta tuuripeliä) ei kannata korjata. Nää on aina niin tapauskohtasia ja periaattees jokanen laskee omalleen mieluisalla kaavalla, mikä kannattaa ja mikä ei.
@hölysuu asia puhetta! Tiedustelen muutamasta paikasta kustannusarvion remontista ja teen sitten päätöksen korjauksesta. Vaakakupissa painaa myös, että auto ollut uudesta asti meidän perheessä ja viimeiset 10v ollut 2 autona.
Jos se olisi tasap. ketju, pikkujuttu. Mutta kun kolisee lämpimänäkin, viittais nokkaketjuun. Luultavasti etuohjuri antautunu, on isompi juttu
Kokeile vielä onko kytkimen painamisella ja ratin kääntämisellä vaikutusta ääneen.
Ajoituspalikat B207 E/L löytyy.
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99