Tuli hommattua ajosta sammunu 9-3 SS 2.0t -03 ajettu n.236tkm, ajatuksena oli tehä siittä kasa varaosia.
Noo siinä sitte mieli hieman muuttui, ku tarvii kulkineen toisen tulevan rojektin takia.
Sitte se ongelma mikä ei ny ole auennu itelle/ pää jumissa ei tuu mitää mielee juur ny.
Koneesta tarkastettua:
- Ei Vikakoodeja (luettu tekki2:lla)
- Ö-sihti = puhas
- Kipinä = tulee (puolat ylhäällä ja päissä tulpat kiinni, maadotettu tulpat johoilla)
- Bensan paine mitattu n.3,4-3,5 Bar
- Puristukset mitattu n.13,5-15 Bar (kaik mitattu)
- H42-2 liitin tutkittu/putsattu
- Kampiaks. tunnistin mitattu = arvo annetussa haarukassa (myös mittari reagoi)
- Ionisointi modulia kokeiltu vaihtaa = ei auttanu
- Jako silmäilty olevan kohillaan
- Läppärunko tuntuu toimivan
- Suuttimet vaikuttaa toimivan (soppaa tulee)
- Paineen säädin ei näyttäny vuotavan
- Vent.kop. ollu pois ja kaik liikkuu (ei liimautumia)
- Ketjun laahaimet näyttää suht hyviltä
- Nokkapyörät näyttää suht hyviltä
- Sylintereiden ja tulppien kuivattelun jälkeen hörähtänyt pariin otteeseen. (mäntien pääl ruikkastu öljyä kuivattelun jälkee)
Olen kallistunut ajatukselle, että jako olis kuitenkin hieman hypänny. Tosin eipä tuo ketju vaikuta kovin pahasti venyneen.
Jos tulee kellään mitää viel mielee mikä vois vaikuttaa käynnistymättömyyteen, otan kiitoksella ideat vastaan
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)