Lasinpesunesteen tasoanturi
Lasinpesunesteen tasoanturi
Minkälainen anturi näissä on, onko tuolla koho joka voi jumiutua? Lakkasi toimimasta ja WIS oheistaa irrottamaan etupuskurin vaihtoa varten.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Lasinpesunesteen tasoanturi
Anturi on "putkilo", jonka sisällä uimuri kytkin.
Puskurin kuori pitää irroittaa vasemmalta puolelta, jotta säiliöön pääsee käsiksi. Säiliön kyljessä anturille oma kolo, johon se on painettu paikalleen.
Puskurin kuori pitää irroittaa vasemmalta puolelta, jotta säiliöön pääsee käsiksi. Säiliön kyljessä anturille oma kolo, johon se on painettu paikalleen.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Lasinpesunesteen tasoanturi
Sama projekti täälläkin alkamassa. Herjaa koko ajan että neste vähissä vaikka purkki täynnä.
Re: Lasinpesunesteen tasoanturi
Mulla päinvastoin. Onkohan mitään mahiksia koittaa tökkiä anturia sisäkautta?
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Lasinpesunesteen tasoanturi
Helppo homma. Omaan juuri vaihdoin, kun lakkasi ilmoittamasta kun neste vähissä.
Vasemmalta edestä sisälokasuojan 3 ruuvia pois (vai kaksi?)
Puskurin reunasta ulospäin vetämällä sai anturin kunnolla esille. Liitin auki anturi ylös ja uusi paikalleenn n.10min meni vaihdossa..
Vasemmalta edestä sisälokasuojan 3 ruuvia pois (vai kaksi?)
Puskurin reunasta ulospäin vetämällä sai anturin kunnolla esille. Liitin auki anturi ylös ja uusi paikalleenn n.10min meni vaihdossa..
Re: Lasinpesunesteen tasoanturi
Kiitoksia vinkeistä, operaatio suoritettu onnistuneesti. Tosin avasin 5 ruuvia että sisälokaria sai helpommin raotettua ja sitä ennen irrotin pyörän
Vanhassa anturissa oli joku muovilastu kohon vieressä eikä se ilmeisesti sen takia liikkunut kunnolla. No, nyt on uusi anturi paikoillaan ja taatusti toimii.
Vanhassa anturissa oli joku muovilastu kohon vieressä eikä se ilmeisesti sen takia liikkunut kunnolla. No, nyt on uusi anturi paikoillaan ja taatusti toimii.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2