Moro,
Kyseessä siis 1.9tid 08vm auto.
Vaihdoin alkuperäisen väyläohjatun eberin tilalle käytetyn eberin saman vuosimallin autosta.
Pitääkö tämä vaihto kuitata techillä, mittaristosta kun yrittää aktivoida lisälämmittimen niin ei onnistu, ei hyväksy sitä manual starttia, eikä ajastinpaikkojakaan?
Aiempi eberi kuitenkin hyväksyi sen manual startin ja mittaristossa merkkivalokin syttyi, mutta ei vaan lähtenyt käyntiin.
Käytetyn eberin vaihto? 1.9 tid-08
Re: Käytetyn eberin vaihto? 1.9 tid-08
Ei vaadi, pitäisi toimia heittämällä. Onko se uusi eberi varmasti ehjä? Entäpä onko auton kello ajassaan?
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Käytetyn eberin vaihto? 1.9 tid-08
Ei ole varmuutta lämmittimen toiminnasta 14 vrk palautus mahdollisuus, Auton kellosta ei ole tietoa, eikö kellonaika säädetty radiosta? tässä paikallaan tarvike mankka.
Vaikuttaako kellonaika jotenkin tuohon, kun ei ota manual starttiakaan päälle?
Vaikuttaako kellonaika jotenkin tuohon, kun ei ota manual starttiakaan päälle?
Re: Käytetyn eberin vaihto? 1.9 tid-08
Ajastus eikä suorakäynnistys toimi jos aikaa ja päivämäärää ei ole asetettu. Lisälämmittimenä toimii, (teng <80 ja ulkolämpötila <8)
Re: Käytetyn eberin vaihto? 1.9 tid-08
Tarvikemankalla auton kelloa ei saa aikaan, ainakin orkkismankalla tai eSID2/3 palikalla onnistuu (eSID2 vaatii johdottelua, eSID3 vähemmän). Varmaan TECH2:llakin mutta en ole kokeillut.
Tosiaan ei käynnisty edes manuaalina jos kello ei ole ajassaan, kerran mulla on aika hävinnyt omia aikojaan ilman että oli akku irti.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Käytetyn eberin vaihto? 1.9 tid-08
Muistaakseni eSID3:kin vaatii piuhan vedon OBD:ltä BCM:lle.SS kirjoitti: ↑Ke Syys 14, 2022 17:33Tarvikemankalla auton kelloa ei saa aikaan, ainakin orkkismankalla tai eSID2/3 palikalla onnistuu (eSID2 vaatii johdottelua, eSID3 vähemmän). Varmaan TECH2:llakin mutta en ole kokeillut.
Tosiaan ei käynnisty edes manuaalina jos kello ei ole ajassaan, kerran mulla on aika hävinnyt omia aikojaan ilman että oli akku irti.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Käytetyn eberin vaihto? 1.9 tid-08
Juu, mutta piuha tulee valmiina ja on helppo asentaa. eSID2 vaatii paljon enempi jumppaa.Turbo Sensonic kirjoitti: ↑To Syys 15, 2022 05:19Muistaakseni eSID3:kin vaatii piuhan vedon OBD:ltä BCM:lle.SS kirjoitti: ↑Ke Syys 14, 2022 17:33Tarvikemankalla auton kelloa ei saa aikaan, ainakin orkkismankalla tai eSID2/3 palikalla onnistuu (eSID2 vaatii johdottelua, eSID3 vähemmän). Varmaan TECH2:llakin mutta en ole kokeillut.
Tosiaan ei käynnisty edes manuaalina jos kello ei ole ajassaan, kerran mulla on aika hävinnyt omia aikojaan ilman että oli akku irti.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2