Tuli hommattua 9-3ss 1.9tid koneella 120hp 8v malli.
Vauhtipyörä luultavasti vaihdon tarpeessa kun kolisee.
Onko kukaan vaihtanut kiinteää vauhtista dmf tilalle?
Hajoaako lodju vaikka kytkinlevykin on jousitettu?
Ja onko vauhtipyörissä eroja eri tehomallien välillä (120, 150 ja 170hp)?
458tkm ajettu tuplaturbo ja sillä on vedetty kärryä aivan tarpeeksi niin ei se kaksoismassa kovin äkkiä pehmene. Pientä ääntä alkoi pitää varmaan 200tkm kohdalla, mutta sitäkin piti kuulostella tarkoin. Nyt viimeisen 30tkm aikana ääni on voimistunut melkoisesti ja tarkoitus olisi uusia kaikki osat kytkinkoppaan. Ainut harmitus asiassa on, että pitää avata vielä toisen kerran ennen miljoonaa...
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77