Joo DPF polttoa olinkin epäillyt kulutuksen nousun syyksi, mutta kun se tapahtui taas eilen, ehkä noin 100 km edellisen polton/selkeän kulutuksen nousun jälkeen, niin siksi aloin miettimään että miten se noin tiheään voisi poltella. Ja joo, juuri niin olenkin tehnyt että lähtenyt vielä ylimääräiselle maantielenkille kun kulutus noussut ja mahdollinen poltto alkanut. Samalla lailla hirveä savupilvi takana kiihdytyksen jälkeen, ja sen jälkeen savutus lakkasi
Hyvä tietää tuo kiertovesipumppu, mutta siitä ei varmaan ole kyse, kun eber ei lähde edes koneen käydessä päälle.
Varasin korjaamolle ajan jotta saisivat selville mikä vikana ja kuinka kalliiksi tulee korjata..
![Facepalming :facepalm_man:](./images/smilies/icon_man_facepalm.gif)