B207L öljytikun putken irroitus

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
aerosoul
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 16:46
Paikkakunta: Tampere

B207L öljytikun putken irroitus

Viesti Kirjoittaja aerosoul »

Onko jotain kikkaa, millä putken saisi irtoamaan öljypohjasta? Putken kiinnikkeen ruuvi irroitettu ja putki heiluu yläpäästään, mutta ei meinaa irroita öljypohjasta. Tuota ei oikein pysty kampeamaankaan mistään? Vai onko kyse vain raa'asta voimasta?

Edit. Öljypohjan irroitus siis meneillään.
Avatar
Ballantines
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Ti Joulu 17, 2013 21:19
Paikkakunta: Savonlinna

Re: B207L öljytikun putken irroitus

Viesti Kirjoittaja Ballantines »

WIS-ohje

Irrota putken kiinnitysruuvi.

Irrota liitinkappale mittatikun kiinnikkeestä.

Irrota kiinnitin ja vedä mittatikku irti öljypohjasta.
SAAB 9-3 2.0t -03 *** Vikakoodien luku/poisto Tech2
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: B207L öljytikun putken irroitus

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Irrotusöljyä, heiluttelua, pyörittelyä ja vetoa ylöspäin. Ne tuppaa asettumaan aika tiukkaan ajan kanssa
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
aerosoul
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 16:46
Paikkakunta: Tampere

Re: B207L öljytikun putken irroitus

Viesti Kirjoittaja aerosoul »

Öljypohjan sain pois, vaikka putki olikin paikoillaan. Sitten sitä putkea saikin jo nitkuteltua ja varovasti kammettua putken juuresta. Melko piukassahan tuo oli...
Vastaa Viestiin