Se keno olikin seiskaAZP kirjoitti: ↑La Loka 19, 2024 08:55Tällöin auton vuosimalli on 2011.
Mutta nyt kiinnostaisi tietää missä kohtaa valmistenumeroa on tuo kauttaviiva?
Tuonne kun kirjoitat sen VINin niin saat auton tekniikasta ja varusteista aika laajan listauksen:
https://shop.speedparts.se/en/pages/vin-checkup.html
9-3 2010 1,9TTiD
Re: 9-3 2010 1,9TTiD
Re: 9-3 2010 1,9TTiD
Kysynpä tähän samaan, että mikä voisi olla penkinlämmittimissä vikana? Peräkontissa olevat sulakkeet on ehjät.
Re: 9-3 2010 1,9TTiD
NG9-3:ssa on hyvin tyypillinen vika että istuinosan lämmitinelementti menee oikkariin ja koko penkinlämmitin ei siten toimi. Vaatii sen elementin vaihdon.
Elementti on sitten erilainen Vectorin ja Linearin penkeissä, eli tarkkuutta osan tilaamiseen.
Elementti on sitten erilainen Vectorin ja Linearin penkeissä, eli tarkkuutta osan tilaamiseen.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: 9-3 2010 1,9TTiD
Kiitos. Täällä tuntuu olevan mukavasti tietämystä ilman turhia sanomisia.
Yhdellä avaimella mennään. Muistaakseni japsiin oli 500e+ avain ja ohjelmointi. Tuskin edullisempi on tähänkään?
Tai sit pelkkä avain osa varalle. Sillähän ovet sais auki
Re: 9-3 2010 1,9TTiD
Taitaa olla tämän(kin) Saabin kanssa niin että jos autoon ei ole yhtään avainta tallessa, niin uutta avainta ei mistään saa, vaan joutuu vaihtamaan autoon osia. NG-kolkin kohdalla uusiksi taitaa mennä siinä kohtaa CIM joka on ohjauspylväässä oleva moduuli. Niissä oli ainakin joku aika sitten saatavuusongelmaa uutena. Käytetyn jos hankkii, niin siinä.pitää tulla yksi paritettu avain mukana, että saa toimimaan.
Kokeneemmat saa oikaista jos edellä oli vanhentunutta tai väärää tietoa. Mulla ei ollut koskaan avain- tai CIM-ongelmia, niin ei ole omakohtaista kokemusta.
Kuitenkin tämä kannattaa huomioida kun autossa on vain yksi toimiva avain. Jos se särkyy tai hukkuu niin auton käyttökuntoon saaminen voi olla yllättävän iso ja kallis operaatio. Pelkällä varalle hankitulka avainosalla saa ovet auki mutta ei autoa liikkeelle.
Uuden avaimen ja sen parituksen hinta selvinnee kysymällä merkkitiskiltä tai paritukseen kykenevältä avainliikkeeltä. Ei se muistaakseni ihan noin kallista ole ollut.
Kokeneemmat saa oikaista jos edellä oli vanhentunutta tai väärää tietoa. Mulla ei ollut koskaan avain- tai CIM-ongelmia, niin ei ole omakohtaista kokemusta.
Kuitenkin tämä kannattaa huomioida kun autossa on vain yksi toimiva avain. Jos se särkyy tai hukkuu niin auton käyttökuntoon saaminen voi olla yllättävän iso ja kallis operaatio. Pelkällä varalle hankitulka avainosalla saa ovet auki mutta ei autoa liikkeelle.
Uuden avaimen ja sen parituksen hinta selvinnee kysymällä merkkitiskiltä tai paritukseen kykenevältä avainliikkeeltä. Ei se muistaakseni ihan noin kallista ole ollut.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: 9-3 2010 1,9TTiD
Joo, omalla kohdalla hintaluokka oli viime vuonna siinä 150 eur kieppeillä kokonaan uudelle kakkosavaimelle, ohjelmoituna.
2.0t Biopower 9-3 -09
ex 2.3Aero 9000 -96; ex 2.0Aero 9-3 -00; ex 2.0t 9-3 -02
#7314
ex 2.3Aero 9000 -96; ex 2.0Aero 9-3 -00; ex 2.0t 9-3 -02
#7314
Re: 9-3 2010 1,9TTiD
Käyttäjä Pvdriver kuulemma pystyy loihtimaan avaimia jopa avaimettomaan CIM:iin: viewtopic.php?f=15&t=206249&start=30#top
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: 9-3 2010 1,9TTiD
Mahtavasti tulee tietoa. Kiitän ja kumarran.
Re: 9-3 2010 1,9TTiD
Eipä mitään, tervetuloa Saabistien joukkoon! Apuja löytyy tältä foorumilta aika mukavasti ja kaikenlaista muutakin vähemmän tärkeää rupattelua 

Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K