Emppiirisen tutkimuksen mukaan tarvike jakoketjunkiristin pettää kasausvirheen takia.
Kun kiristin korkkaa ja aikansa hakkaa kiristimen tappi laahaimen vastakappaleeseen reiän on ääni koko pakopuolella nokan mitalla.
Venakoppa pois ja kun kurkkaa kiristintä näkyy o-rengas, siitä tiedät akselivarmistimen (tai miksi haluat kutsua kansan kielellä) irroneen.
Akselivarmistin kun on tehtaalla laitettu paikallee ei se ole istunut uraansa tai jos akselivarmistin on laitettu paikalleen joko tehtaalla tai uudelleen kotona puristavilla pihdeillä puristaen liian kiinni, häviää avausvoima varmistimesta.
Pistä varmistin uraan paikalleen ja levitä pihdeillä auki päin sen mitä saat, voit esikiristää jo irrallaan ja taas rokkaa.
Tarvike kiristin versun käytetty oem, oem:llä on jakopää hiljaisempi jäykkyyden takia, testattu.