Kannattaako ostaa 9-3
Re: Kannattaako ostaa 9-3
Ebay ym. sivustot tarjoaa tarrasarjaa noihin nappuloihin.
Äänentoistoon vaatii soittimen, vahvarin ja kaiuttimet. Valmiita johdotuksia ei ole.
Äänentoistoon vaatii soittimen, vahvarin ja kaiuttimet. Valmiita johdotuksia ei ole.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Re: Kannattaako ostaa 9-3
Tuo linkin kautta ei enää Nettiautosta autoa löydy. En siis nyt tiedä oliko tässä se vanhempi vai uudempi äänentoisto järjestelmä. Vanhempi on kieltämättä haastavampi.
Oli kumpi tahansa niin nuo "Tunisialaiset kovapuhujat" edessä ja takana kannattaa heti vaihtaa parempiin. Tällä toimenpiteellä keski ja diskantit paranevat merkittävästi. Bassopuolen parantaminen onkin sitten jo astettta vaikeampi savotta. Mikäli autossa on etuovissa bassot, niin ovien vaimentaminen on ensimmäinen toimenpide. Seuraavaksi voisi vaihtaa oven kaiuttimen parempaan. Haasteen tuo elementin 2 ohmisuus. Toki näitä 2 ohmisia tuplapuhekela elementtejä löytyy, mutta tuossa tuumakoossa ne ovat hakusessa.
Mikäli ovissa ei ole bassokaiuttimia, niin sitten kannattaa harkita kokonaan bassojen osalta omaa järjestelmää.
Oli kumpi tahansa niin nuo "Tunisialaiset kovapuhujat" edessä ja takana kannattaa heti vaihtaa parempiin. Tällä toimenpiteellä keski ja diskantit paranevat merkittävästi. Bassopuolen parantaminen onkin sitten jo astettta vaikeampi savotta. Mikäli autossa on etuovissa bassot, niin ovien vaimentaminen on ensimmäinen toimenpide. Seuraavaksi voisi vaihtaa oven kaiuttimen parempaan. Haasteen tuo elementin 2 ohmisuus. Toki näitä 2 ohmisia tuplapuhekela elementtejä löytyy, mutta tuossa tuumakoossa ne ovat hakusessa.
Mikäli ovissa ei ole bassokaiuttimia, niin sitten kannattaa harkita kokonaan bassojen osalta omaa järjestelmää.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Kannattaako ostaa 9-3
Jaa kappas, se menikin sitten jo! No hyvä näin, kiva oli tänään taas Citikalla kurwailla
.

Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: Kannattaako ostaa 9-3
Tämä kysymys on tällä hetkellä itselle ajankohtainen. Olen kyllästynyt korjailemaan bemaria ja kaamea Saappikuume päällä. Koskaan en ole saabia omistanut tai ajanut, jokin niissä vaan kiehtoo. Nettiautoa on tullut selailtua ja tämmönen näyttäisi omaan silmään parhaimmalta. https://www.nettiauto.com/saab/9-3/14743143
Mielelläni ottaisin vastaan mielipiteitä puolesta ja vastaan. Kiitos.
Mielelläni ottaisin vastaan mielipiteitä puolesta ja vastaan. Kiitos.
Re: Kannattaako ostaa 9-3
Tervetuloa foorumille.
Hyviä pelejä nämä ovat. Kannattaa käydä koeajamassa.
Vakiostereot eivät kovin kummoiset ole.
Ruosteita näissäkin alkaa jo olemaan. Tuosta linkittämästäsi yksilöstä katso tuo oikeanpuoleisen etuiskarin yläpää. Kuvassa näyttää olevan ruosteen alkua.
Hyviä pelejä nämä ovat. Kannattaa käydä koeajamassa.
Vakiostereot eivät kovin kummoiset ole.
Ruosteita näissäkin alkaa jo olemaan. Tuosta linkittämästäsi yksilöstä katso tuo oikeanpuoleisen etuiskarin yläpää. Kuvassa näyttää olevan ruosteen alkua.
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: Kannattaako ostaa 9-3
Kiitos. Katsoin kans et onko ruostetta vai jotain likaa.
Re: Kannattaako ostaa 9-3
Ompa suolanen hinta 2007sta.
Lokasuojien kaaret alkaa jo tuossa iässä muhia. Onko ok vai korjattu paukkupullolla.
Vähänlaisesti on kilometrejä tuomoseksi hienommaksi autoksi. Tietysti jos jollain papparaisella ollu.
Onhan tuossa"ketjukone, ei kalliita hihnanvaihtoja"
Vielä kallimpi ketjunvaihto alkaa noilla kilometreilla olla edessä.
Lokasuojien kaaret alkaa jo tuossa iässä muhia. Onko ok vai korjattu paukkupullolla.
Vähänlaisesti on kilometrejä tuomoseksi hienommaksi autoksi. Tietysti jos jollain papparaisella ollu.
Onhan tuossa"ketjukone, ei kalliita hihnanvaihtoja"
Vielä kallimpi ketjunvaihto alkaa noilla kilometreilla olla edessä.
Ajoituspalikat B207 E/L löytyy.
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
Re: Kannattaako ostaa 9-3
"ketjukone, ei kalliita hihnanvaihtoja" lause joka on aina jobbarilla joka ei ole varma ääntääkö vai ei jakopää.
Jos löydät hyvän yksilön johon on ed.om.vaihtanut osia ennakkoon saat hyvän auton pitkäksi aikaa muuten varaudu osa rumbaan paitsi jos olet henkilö joka vain ajaa autolla.
Osarumbaa meinaan kuluvien kymppien/satasen ei tonnien osia+työ jos et itse tee.
Kato taka-akselin kunto jollain kopauttamalla onko laho.
https://huutokaupat.com/kohde/5070264/saab-9-3-2007
https://mysaab.info/
YS3FF49Y181001990
Jos löydät hyvän yksilön johon on ed.om.vaihtanut osia ennakkoon saat hyvän auton pitkäksi aikaa muuten varaudu osa rumbaan paitsi jos olet henkilö joka vain ajaa autolla.
Osarumbaa meinaan kuluvien kymppien/satasen ei tonnien osia+työ jos et itse tee.
Kato taka-akselin kunto jollain kopauttamalla onko laho.
https://huutokaupat.com/kohde/5070264/saab-9-3-2007
https://mysaab.info/
YS3FF49Y181001990
Re: Kannattaako ostaa 9-3
Joo toi ketjukone läppä on aina itseänikin huvittanut. Mä en edes hokannu et toi hinta olis kovinkin korkea, ei kuitenkaan perus linear kyseessä. Mietintämyssy taisi painua vielä vähän syvemmälle päähän.
Re: Kannattaako ostaa 9-3
No juu. Minulla on vielä uudesta asti ollut vanhempi 2007 eli ”pre-facelift”. Kilometrejä vähänlaisesti, 170 000. Uutena ruostesuojattu, toki suomalaisen työn laatu (

Yleensä hinta tuntuu olevan ”suolainen” niille, joilla ei edes pyydettyä hintaa ole tilillä. Muille hinnat ovat aina neuvoteltavissa, tai ostohalujen ollessa kohdillaan, suoritettavissa. Muutaman kerran kokemuksella tulee se hihnan vaihtokin hintoihinsa. SPA Volvoon ei tonni riittänyt, vanhoihin vitosiin selviää itse tehtynä laadukkailla osilla vähemmälläkin.