Rommitommi kirjoitti:Ei se Rellun turbokone hullumpi ole
Toiseksi: henkilökohtaisesti en koske pitkällä tikullakaan noihin "ranskanleipiin"
Kolmenneksi: merkkiuskollisuutta pitää sentään sen verran löytyä, että ei lähde ajelemaan ihan millä tahansa merkeillä Eikös ruåttalaisetkin sanoa, että "endast Saab gäller"?
Joo ei kyllä itelläkään tulis mieleenkään siirtyä koeajoa pidemmäks ajan ranskiksen rattiin. Puistattaa koko ajatus
Turbo Sensonic kirjoitti:Joskus on kuitenkin aika turhauttavaa pakata kamoja tuohon Sport Sedaniin, kun on tottunut NG900/OG9-3:n tavaratilamittoihin, johon saa mahdutettua melkein mitä vaan. Jopa Saloran 32" televisio mahtui NG900:n takakonttiin
Sehän oli jossain esitteessäkin mainittu, että sinne voi suorastaan kävellä sisään, siis takakonttiin. Menin sitten Saabin liikkeeseen ja kaadoin OG9-3:sta takapenkin, aukaisin takalunkan ja kävelin lunkasta sisään ja toisesta takaovesta ulos. Sitten nostin takapenkin ylös, laitoin ovet ja lunkat kiinni ja lähtiessä ovella totesin pöljästi kattovalle myyjälle "Oikeassa olivat, kyllä sen pysty tekemään." Tiä sitten onko se myyjä tajunnut vieläkään koko hommaa
dimebak kirjoitti:Sehän oli jossain esitteessäkin mainittu, että sinne voi suorastaan kävellä sisään, siis takakonttiin. Menin sitten Saabin liikkeeseen ja kaadoin OG9-3:sta takapenkin, aukaisin takalunkan ja kävelin lunkasta sisään ja toisesta takaovesta ulos. Sitten nostin takapenkin ylös, laitoin ovet ja lunkat kiinni ja lähtiessä ovella totesin pöljästi kattovalle myyjälle "Oikeassa olivat, kyllä sen pysty tekemään." Tiä sitten onko se myyjä tajunnut vieläkään koko hommaa