2.8V6t by Hirsch
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
2.8V6t by Hirsch
Helsinki Motor Showssa maahantuojan (GM Finland) edustaja kertoi minulle, että tammi-helmikuussa 2006 2.8V6t -moottoriin on tulossa Hirschin virityssetti.
Ennakkoon ilmoitetut lukemat ovat 275 hv, 400 Nm. Tämä saadaan aikaan vaihtamalla moottorinohjausyksikön boksi. Muita toimenpiteitä ei kuulemma tarvita.
Ennakkoon ilmoitetut lukemat ovat 275 hv, 400 Nm. Tämä saadaan aikaan vaihtamalla moottorinohjausyksikön boksi. Muita toimenpiteitä ei kuulemma tarvita.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
-
- "Kaasari"
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ti Kesä 28, 2005 13:53
- Paikkakunta: HML
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Siellä on. Juttelin hetken yhtiön edustajan kanssa. Heillä oli näytillä Garrettin turboja, GT42 (ämpäriBob kirjoitti:Täytynee huomenissa käydä Motor Showssa - siellä pitäisi olla Doc-Powerinkin edustus paikalla.
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kysyin, että onko heillä mitään alennuksia Suomen Saab -klubilaisille. Edustaja kertoi, että kukaan klubista ei ole ottanut yhteyttä heihin, mutta jos ottaisi, niin he olisivat todella kiinnostuneita tekemään yhteistyötä. Heillä on ilmeisesti joku yhteistyösoppari jonkun VAG -klubin kanssa, näin ymmärsin hänen puheistaan.
P.S. Sain tuolta DOC Powerin edustajalta "lääkepurkin", jossa lukee etiketissä:
"Äkilliseen virityskuumeeseen sekä tehonlisäystarpeen hoitoon"
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Tulipas käytyä Motor Showssa ja muutama sana vaihdettua Doc-powerin kaverin kanssa - heillähän on nyt "Joulu/messu"-tarjouksessa esim. SS:ään steg1 tasan 800 euroa - tarjous voimassa Jouluun saakka.
Saabin osastolla oli jotensakkin vaisun/pysähtyneen oloinen tunnelma verrattuna muihin - siellä ei pahemmin esitteitä tms. rekvisiittaa yritettykään tarjota. No, ehkä se vain tuntui siltä, kun meidän perheen kustansi sinne messuille kuitenkin Saabin kilpailija...
Saabin osastolla oli jotensakkin vaisun/pysähtyneen oloinen tunnelma verrattuna muihin - siellä ei pahemmin esitteitä tms. rekvisiittaa yritettykään tarjota. No, ehkä se vain tuntui siltä, kun meidän perheen kustansi sinne messuille kuitenkin Saabin kilpailija...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Lauantaina siellä käydessä pisti pahasti silmää pölyiset ja sormenjälkiä täynnä olevat autot. Vain kahdella osastolla oli henkilö joka "pyyhki lue naarmutti" maalipintaa rievulla. Toinen mikä pomppasi pahasti esille oli pesunaarmuiset ajoneuvot.
Toiset katselivat autoja ja minä vahauksia, sorry tosta on tullut paha vika![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ai niin vielä yksi hauska piirre oli renkaat jotka oli rasvattu todella paksusti sillä ne olivat kuin lakritsaa ja sormiin jäi paksu kerros tätä hoitotuotetta.
Toiset katselivat autoja ja minä vahauksia, sorry tosta on tullut paha vika
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ai niin vielä yksi hauska piirre oli renkaat jotka oli rasvattu todella paksusti sillä ne olivat kuin lakritsaa ja sormiin jäi paksu kerros tätä hoitotuotetta.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Kai tilasit Autobildin - mukaan olisi tullut purkki AutoGlymin punaista...potkuhousu kirjoitti:Lauantaina siellä käydessä pisti pahasti silmää pölyiset ja sormenjälkiä täynnä olevat autot. Vain kahdella osastolla oli henkilö joka "pyyhki lue naarmutti" maalipintaa rievulla. Toinen mikä pomppasi pahasti esille oli pesunaarmuiset ajoneuvot.
Toiset katselivat autoja ja minä vahauksia, sorry tosta on tullut paha vika
Ai niin vielä yksi hauska piirre oli renkaat jotka oli rasvattu todella paksusti sillä ne olivat kuin lakritsaa ja sormiin jäi paksu kerros tätä hoitotuotetta.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Täytyy myöntää, että petyin hieman noihin lukemiin. Toivoin nimittäin, että 300hp oltaisiin saatu rikki helpostikin. Ainakin Audin vanhan RS4:n 2.7 litraisesta (tupla?)turbosta otetaan pelkällä boxin vaihdolla 420-430hp ja 600+Nm ![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tuleeko tuossa Saabilla vaan voimansiirron kestävyys vastaan? Ja sitten on tietty oma juttunsa paljonko etuvetoiseen on järkevää edes laittaa tehoa, mutta ei kai kaikessa aina tarvitsekaan olla järkeä...
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tuleeko tuossa Saabilla vaan voimansiirron kestävyys vastaan? Ja sitten on tietty oma juttunsa paljonko etuvetoiseen on järkevää edes laittaa tehoa, mutta ei kai kaikessa aina tarvitsekaan olla järkeä...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Tais nyt tälläkin kertaa jäädä Glymit hyllyyn mun puolesta ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Luulempa että etuvetoisuus ja vakio ahdin rajoittaa hevosien määrää aika radikaalisti. Ahtimen toiminta-alue on aika kortilla jollei vaihda isompaa fööniin.
Edellenkin mä olisin kaivanut sitä tupla ahdinta joko kahtena erillisenä kumpaankin pakosarjaan tai sitten yhdistelmä ahdin jossa pikkuinen ja isompi siipinen pyörijä kuten Bemarin isoissa disukoissa on.
9-3 pitäisi kilpailla juuri M3,AMG C55 ja RS4 kanssa. Mutta kun ei niin ei.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Luulempa että etuvetoisuus ja vakio ahdin rajoittaa hevosien määrää aika radikaalisti. Ahtimen toiminta-alue on aika kortilla jollei vaihda isompaa fööniin.
Edellenkin mä olisin kaivanut sitä tupla ahdinta joko kahtena erillisenä kumpaankin pakosarjaan tai sitten yhdistelmä ahdin jossa pikkuinen ja isompi siipinen pyörijä kuten Bemarin isoissa disukoissa on.
9-3 pitäisi kilpailla juuri M3,AMG C55 ja RS4 kanssa. Mutta kun ei niin ei.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Ja mitä minä olen yhtä lastutettua rs4 katsellut niin ei yhtään päivää sen jälkeen toiminut moitteetta kun lastutettiin. Kannattavaa puuhaa. Mut ei se köyhiä varten olekkaan.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Jälleenmyyjiltä voi tiedustella mutta katsastettua niitä Suomessa ei saa. Ainoat Hirsch virit jotkaa saa luvallisiksi ovat 9-5 aero 280hv ja 305hv versiot.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta