Itte tilasin maptunin - joka ei vieläkään oo mulla - mikähän rev? siinä sitten on

BSR taisi olla Hirschin ohella niitä ensimmäisiä virifirmoja, jotka toivat markkinoille Sport Sedanin virisetit.yarski kirjoitti:Nytten eletään vuoden 2005 loppua, tietääkseni 2003 oli ss eka mallivuosi. Jos on menossa rev16 niin keskimäärin on siis tullut 5 revisiota per vuosi? Onko ekat ollu ihan testikappaleita vai onko softaan todella tullut noin paljon parannusta? Missä versiohistoria, onko missään julkisesti?
Itte tilasin maptunin - joka ei vieläkään oo mulla - mikähän rev? siinä sitten on
Minulla on sellainen käsitys, että BSR tekee aina uuden version omasta softastaan, kun Saab on julkaissut korjauksia/päivityksiä originaalisoftaan. Tällöin on mahdollista päivittää uuteenkin Saabiin BSR:n softa, jos näin ei toimittaisi, niin wanhan Saabin orkkissoftan pohjalle ohjelmoitu BSR:n softa törmäisi aika pian yhteensopivuusongelmiin uusissa Saabeissa.yarski kirjoitti:Nytten eletään vuoden 2005 loppua, tietääkseni 2003 oli ss eka mallivuosi. Jos on menossa rev16 niin keskimäärin on siis tullut 5 revisiota per vuosi? Onko ekat ollu ihan testikappaleita vai onko softaan todella tullut noin paljon parannusta? Missä versiohistoria, onko missään julkisesti?
Voithan tilata tuon setin Suomestakin.treidaaja kirjoitti:Kovasti tullut pohdittua kummalta tuon virisatsin hommais ja tarjouksetkin jo pyydetty. Jotenkin vaan nyt kuitenki alkanu miettimään tota Hirschin pakettia. Hintaahan sillä on kolmisensataa enemmän, mutta kuuluuko tuohon hintaan jo tuo itse fyysinen boxi? vai pitääkö orkkisboxi lähettää takaisin sedälle Saksaan? (Saksasta tuo kannattanee tilata?)
Lainaus Hirschin nettisivujen FAQ:sta:yarski kirjoitti:"Mikäli huoltofirma päivittää vahingossa orkkissoftan virisoftan päälle, Hirsch tarjoaa autoon uuden virisoftan veloituksetta."
Onko näin? Mitenkäs muilla virisoftilla asia lienee? Bsr on kai helpoiten päivitettävä mutta kuinkas mun sitten käykään jos maptunin softa huollossa ajetaan yli
päivityksiä on tullut viimeksi kuluneen vuoden aikana 6 kappaletta!!! ja bsr ei niistä sähköpostitse ilmoita, jos ei saab ilmoita että orkkis softassa on havaittu iso"bugi"!!!ptme kirjoitti:Bob on jälleen kerran oikeassa.
BSR:ltä tulee kuitenkin päivitykseen kehoittava sähköposti tilanteessa, jolloin on "törmäysvaara". Näin minulle kerrottiin Helsinki Motor Showssa kuun alussa.
Viestejä ei ole viimeisen vuoden aikana tullut, joten ilmeisesti nuo päivitykset ovat olleet pikkuparannuksia ilman sekoamisvaaraa.