SC aero vaihtoon!!!
Käytännön kulutuksessa voi olla jonkinlainen ero Volvon hyväksi mutta suorituskyky ei ilmoitetuista huolimatta ole samalla tasolla. Aerolla ei ulkomaalaisten lehtien mukaan olisi automaattinakaan heikkoa manuaali T5:n kanssa.
Tiloista voin omakohtaisesti todeta, että onhan suuri ero. V50 on ainakin kertaluokkaa pienempi. Erityisen suuri ero on tavaratilassa - volvon kontti on niin matala, ettei siellä voi kirjekuorta kummempaa kuljettaa
Tiloista voin omakohtaisesti todeta, että onhan suuri ero. V50 on ainakin kertaluokkaa pienempi. Erityisen suuri ero on tavaratilassa - volvon kontti on niin matala, ettei siellä voi kirjekuorta kummempaa kuljettaa
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
Joo en minäkään kyllä edelleenkään usko että V50 pärjää käytännössä Aerolle ,painossa ei ole paljon eroa mutta tehoissa on ja väännössäkin hieman,teho paino suhde on huonompi Volvossa se kertoo aika paljon...
No ei tuo nyt varmaan mikään ratkaiseva tekijä kaikille auton valinnassa ole,paitsi minulle
No ei tuo nyt varmaan mikään ratkaiseva tekijä kaikille auton valinnassa ole,paitsi minulle
Jep, näinhän se on. Eihän nämä arvot kerro autosta juurikaanCC Aero kirjoitti:Pieni hajoilu tähän väliin:
Ostakaa hyvät ihmiset joku Civic Type-R vuosimallia 2004. On takuuvarmasti paljon suorituskykyisempi auto Aeroon ja T5 Volvoon verrattuna, koska Sehän kiihtyy NOLLASTA SATAAN 6,6 SEKUNNISSA!!!
Syvä huokaus...
mitään. Itse asiassa monet paljon tehottomammat autot pysyvät
yllättävän hyvin mukana, jos kiihdytään nollasta, toinen asia
on sitten jos vauhdista lähtee ohittamaan. Silloin sitä ylimääräistä
tehoa huomaa paremmin. Ja Saabithan eivät ole
koskaan olleet suunniteltuja punavalokiihdyttelyyn.
Toisaalta ei minun vanhalla Og:llakaan jalkoihin jää, jos pitoa löytyy
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Jos arvostaa tuota 0-100 km/h yli kaiken, niin sitten kannattaa hommata takavetoinen auto.9-3 Aero kirjoitti:Kuka arvostaa mitäkin ? mulle tuo 0-100 arvo on yhtä tärkeä ellei tärkeempi kuin ohituskiihtyvyys,sitä tarvii kuitenkin useimmin jos haluaa hieman "leikkiä" ...Civic olisi hyvä valinta jos olisi yhtä tilava...no sitten se ei enää kiihtyisikään noin..
Minulle tärkeintä auton suorituskyvyssä on se, että ohitukset ovat mahdollisimman lyhyitä ja että rampilta suuremmalle tielle kiihdytettäessä saa "lasiin" ainakin vähintään tien nopeusrajoitusta vastaavan lukeman, jotta ei tarvitse mennä tielle hidastelemaan toisten autoilijoiden eteen.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Kunhan saa kesäkumit alle niin koetan gps/kännykkä kiihtyvyysmittarilla hieman kiihtyvyyksiä/huippuja http://www.tempes.com eihän tuohon ihan voi luottaa mutta ainakin voi vertailla jos Hirsch virityksen ottaa, ennen ja jälkeen....
Mutta ihan mielenkiintoinen tuote.
Mutta ihan mielenkiintoinen tuote.
vjbremer kirjoitti:Jep, näinhän se on. Eihän nämä arvot kerro autosta juurikaanCC Aero kirjoitti:Pieni hajoilu tähän väliin:
Ostakaa hyvät ihmiset joku Civic Type-R vuosimallia 2004. On takuuvarmasti paljon suorituskykyisempi auto Aeroon ja T5 Volvoon verrattuna, koska Sehän kiihtyy NOLLASTA SATAAN 6,6 SEKUNNISSA!!!
Syvä huokaus...
mitään. Itse asiassa monet paljon tehottomammat autot pysyvät
yllättävän hyvin mukana, jos kiihdytään nollasta, toinen asia
on sitten jos vauhdista lähtee ohittamaan. Silloin sitä ylimääräistä
tehoa huomaa paremmin. Ja Saabithan eivät ole
koskaan olleet suunniteltuja punavalokiihdyttelyyn.
Toisaalta ei minun vanhalla Og:llakaan jalkoihin jää, jos pitoa löytyy
joo näin tehdään ja sitten lastataan sivikki kahdella aikuisella kolmella lapsella yksi lastenistuimessa yksi korokkeella yksi muuten vaan vinoon istumaan penkinreunalle ja perään pannaan yhdistelmävaunut ja sitten kiihdyttelee? taitaa honikassa loppuu vääntö ennenkuin edes alkaakaan? mikäli saadaan edes sivikki lastattua kyseisellä kuormalla vai ajetaanko sillä reissuu? ja lasketaan keskiarvo? vai haetaan 9-5 wagon ja pakataan sivikki sinne perään?
Hellurei!
Jos kiihtyvyyttä haette,niin hommatkaa WRX STI subaru.Itse ajelin tuolla pelillä ennen tätä saabia.Ja kyllä lähtee.Autoa oli hivenen piristetty ja kiihtyvyys n.5.2 sek 0-100kmh.Ja neliveto.Haittapuolena kova meteli ja armottoman kova alusta.Ei tarvitse paljoa vieruskaverin kanssa keskustella.
T:Vesa
Jos kiihtyvyyttä haette,niin hommatkaa WRX STI subaru.Itse ajelin tuolla pelillä ennen tätä saabia.Ja kyllä lähtee.Autoa oli hivenen piristetty ja kiihtyvyys n.5.2 sek 0-100kmh.Ja neliveto.Haittapuolena kova meteli ja armottoman kova alusta.Ei tarvitse paljoa vieruskaverin kanssa keskustella.
T:Vesa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Joo, tai jos haluaa pysyä Saabistina, niin sitten tämä:vesal kirjoitti:Hellurei!
Jos kiihtyvyyttä haette,niin hommatkaa WRX STI subaru.Itse ajelin tuolla pelillä ennen tätä saabia.Ja kyllä lähtee.Autoa oli hivenen piristetty ja kiihtyvyys n.5.2 sek 0-100kmh.Ja neliveto.Haittapuolena kova meteli ja armottoman kova alusta.Ei tarvitse paljoa vieruskaverin kanssa keskustella.
T:Vesa
http://www.saabusa.com/saabjsp/92x/index.jsp
Autoon käy samat virikilkkeet kuin Subaruihinkin, koska onhan se "Saabaru"
Huonona puolena (jos näin voi edes sanoa ) on se, että sitä ei virallisesti myydä Euroopassa.
Tämä firma tuo tilauksesta autoa Ruotsiin, joka on ilmeisesti sen lähin myyntipiste:
http://www.ubbo.se/
Täältä löytyy jopa eräs tyytyväinen asiakas (scrollaa sivuja, kunnes löydät 9-2x:n):
http://www.ubbo.se/customers.aspx
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Kohta on siis myynnissä hyvä SC aero
Subaru STi en kyllä osta kun ei se pysy vauhdissa mukana
Subaru STi en kyllä osta kun ei se pysy vauhdissa mukana
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Saba Volgaan
Minä en kyllä iki kuuna vaihtaisi SC:ia V50:een. En helvetissä! Molemmilla olen ajanut ja V50 jää minusta auttamattomasti kakkoseksi. Mutta tämähän on vain minun mielipide. Kaverilla on V50 T5 ja ei ole ollut hirvittävän tyytyväinen kalliiseen ostokseensa.
Maza