Autoon on kuulemma saatavilla V8 -moottorikin. Onkohan Volvo luopumassa turboista uuden S80 -mallin suhteen, vain onkohan tuo V8 tarkoitettu jenkkimarkkinoille "nothing beats the cubic inches" -puristeille
Eka kuva oli mielestäni OK, mutta tuossa tokassa kuvassa konepellin pokkaus ja melko nopeasti laskeva kattolinja eivät ole makuuni.
Näyttävät nuo nopeasti laskevat kattolinjat olevan muodissa ainakin Volvon, jossei muidenkin autovalmistajien keskuudessa.
Edit: huomatkaa: ei enää lampunpesijän sulkia. Edelleen Volvossa on konepellillä 2x2 suutinta tuulilasin huuhtelua varten. Saab siirtyi uuden 9-3:n myötä siihen, että molemmissa Saab -malleissa (9-3 ja 9-5) on konepellillä 3x2 suutinta tuulilasin huuhtelua varten. Tämä oli mielestäni hyvä/hyödyllinen parannus verrattuna esim. NG900/OG9-3:n suutinmäärään.
Vielä kun saataisiin useampiin autoihin lämmitettäviä tuulilaseja a la Ford, niin se olisi hyvä homma. Joskus on tullut toivottua, että Saabissakin olisi sellainen tuulilasi
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)