Ovipaneelin irroitus

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
G-mies
"Ukkomies"

Ovipaneelin irroitus

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Olisiko joku ystävällinen ja nakkaisi linkillä tahi ohjeella? Yritin haulla ensin, mutta ihan selkeitä ohjeita ei tullut vastaan, lieneekö jonkun viestiketjun syövereissä. Tarkoituksena on asentaa isän SS:n kuskinoveen takaluukun valaistu avausnappula. Kyseistä nappulaa ei ole ovessa koskaan ollutkaan, toivottavasti johdotus löytyy sisältä. Avausnappula nimittäin löytyy -03 ja -05 -> malleista. -04 on ainoa, josta se puuttuu.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Re: Ovipaneelin irroitus

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

G-mies kirjoitti:Olisiko joku ystävällinen ja nakkaisi linkillä tahi ohjeella? Yritin haulla ensin, mutta ihan selkeitä ohjeita ei tullut vastaan, lieneekö jonkun viestiketjun syövereissä. Tarkoituksena on asentaa isän SS:n kuskinoveen takaluukun valaistu avausnappula. Kyseistä nappulaa ei ole ovessa koskaan ollutkaan, toivottavasti johdotus löytyy sisältä. Avausnappula nimittäin löytyy -03 ja -05 -> malleista. -04 on ainoa, josta se puuttuu.

Matti
Ei muuten löydy ainakaan vm. 2005 9-3SS:sta. Tietääkseni tuo nappula löytyy vain vm. 2003 9-3SS:sta ja 9-3 Sport Combi -malleista.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Bob
"Hölösuu"

Re: Ovipaneelin irroitus

Viesti Kirjoittaja Bob »

G-mies kirjoitti:Olisiko joku ystävällinen ja nakkaisi linkillä tahi ohjeella? Yritin haulla ensin, mutta ihan selkeitä ohjeita ei tullut vastaan, lieneekö jonkun viestiketjun syövereissä. Tarkoituksena on asentaa isän SS:n kuskinoveen takaluukun valaistu avausnappula. Kyseistä nappulaa ei ole ovessa koskaan ollutkaan, toivottavasti johdotus löytyy sisältä. Avausnappula nimittäin löytyy -03 ja -05 -> malleista. -04 on ainoa, josta se puuttuu.

Matti
Ohje: http://www.saabcentral.com/~viscouse/SG ... emoval.pdf

Vaatii määrätietoista, mutta varovaista otetta tuon kahvan "puolittaminen" ja verhoilun irrottaminen, jotta ei tule naarmuja.
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Kiitos paljon!! Tuo ohjekin oli joskus ladattavissa samalta sivulta, jossa oli näitä "lisävarusteita" SS:n ja Combiin. Jostain syystä tuo pdf oli hukassa palvelimelta, enkä minä osannut etsiä sitä :oops:.

No, ilmoitan kyllä sitten oliko johtosarjassa paikka tuolle nappulalle.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
agios
"Aero"

Viesti Kirjoittaja agios »

Minulla on ollut vuosimallit 93 ss- 2003 ja 2005 ja ei minulla ainakaan linearissa ole ollut. Vai puhuitteko jostain muusta. Autot oli siis 1.8t
kimmop
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja kimmop »

agios kirjoitti:Minulla on ollut vuosimallit 93 ss- 2003 ja 2005 ja ei minulla ainakaan linearissa ole ollut. Vai puhuitteko jostain muusta. Autot oli siis 1.8t
-03 linear ja on se nappi siinä.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Vastaa Viestiin