Mulla oli sama ongelma 93 ss -03 kanssa mutta ainakin se on korjattu -05 malliin. Hyvin varovainen piti olla ja kun kakkoselle vaihtoi niin huomasi ettei se perillä ollutkaan. Mielestäni se on tyyppivika. Sama kytkimen narina ko.mallissa johon vaihdetaan sen polkimen tappi joka tulee eri matearista. Onhan näitä,kuin esim. katossa olevien lamppujen sirinä johon laitetaan uudet kiinnitykset. Tai voi sinne kiskoihin itsekin jotain tallaa laittaa. Saabilla on se ongelma että mitään ei laiteta jos ei valita. Joissakin merkeissä ne vaihdetaan ja laitetaan asiakkaan tietämättä. Esim.kun toyotaa alettiin tekemään Englannissa niin asentajat vaihtoivat nivelet ilman kyselemättä. Tämmöistähän tämä autoilu on .Jos ei auto narise niin itse pitää olla narisemassa huollossa.
En tiedä pystyykö korjaamaan ite säätelemällä.
Vien auton huoltoon, koska ei ole vielä kulunut 6kk ostamisesta.
Jos siellä on suurikin vika niin saa myyjä korjata sen.
Tänään auto toimi lähes normaalisti, mutta perjantaina ei ykkösellä pystynyt lähtemään liikkeelle.
Kokeilin sitäkin että työnnän kädellä keppiä "pesään" ; ) mutta onnistunut. Vaihde suorastaan työntyi pois päältä ja laatikko piti ääntä. Ei saanut hanskalla pidettyä vastaan, eikä ollut järkeäkään.
Tuntuisi tuon perusteella, että liike taitaa lähteä laatikosta saakka.
Luulisi, että jos vika olisi siirtäjässä saisi kädellä pistettyä vastaan.
Tiedä häntä, mutta korjattava se on.
9-3 SS 2.0 Aero vm. 2003
9-5 SE 2,0t vm. 2000
Ex 9000CD 2.0 vm. 1990
Ex BMW 545i vm. 2004
Ex MB CLK430 vm. 2000
Ex 9-3 SS 2.0TS Vector vm. 2007
Ex 9-3 SS 2.0t Vector vm. 2003
Ex 99 GLS vm. 1980