Kommentteja: Sport Sedanin polttimo on huomattavasti helpompi vaihtaa kuin NG900/OG9-3:n polttimo:
1) Polttimoa suojaava "kuppi" on kumia (vrt. NG900/OG9-3:n muovinen kuppi). Se on helppo vetää pois tarvitsematta kiertää kuppia myötä-/vastapäivään saadakseen sen irti/kiinnitettyä.
2) Polttimo on kiinni pienissä hakasissa ja irtoaa niistä polttimoa hieman kiertämällä. NG900:ssa joutuu irrottamaan eräänlaisen "rautalankavirityksen", jos haluaa vaihtaa polttimon. Tuota "rautaviritystä on melko hankala nähdä, joten homma hoituu parhaiten käsikopelolla. Sport Sedanissa (ainakin 1.8i) pystyi helposti näkemään, kuinka polttimo irtoaa helposti kiertämällä.
3) Polttimo oli aika tiukasti kiinni kannassaan
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
4) Uuden polttimon laitto paikalleen oli helppo, mutta tuon kumisen "kupin" paikalleen laittaminen oli aika kinkkistä, sillä kumikupin alapuolella ei ollut hirveästi tilaa sormille ja jotkut pellin reunat olivat melko teräviä (johtuisko siitä, että toi 1.8i on budjettimalli?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tämä voi olla melko turha postaus, mutta tulipahan kerrottua kokemuksia ja havaintoja meikäläisen suorittamasta Sport Sedanin ekasta polttimonvaihdosta
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)