Huippuja (260) en päässyt vielä testaamaan....
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ja muutoskatsastuskin sujui ongelmitta.Ja takuu jatkuu....
9-3 Aero kirjoitti:Turun Metro Auto asensi ja 1500e maksaa,takuut säilyy ja katsastuspaperin/todistuksen sain mukaan.
Kysy paikallisesta Saab varaosapuolelta.
T.Sami
Käypäs kuvaamassa mittarivideo välillä 100 - 200 km/h ( riittävän pitkä väli, jotta mittaus antaa luotettavaa tietoa ), niin auton kulkua voidaan arvioida hieman luotettavammin. Tuo persdyno kun harvoin kertoo yhtään mitään. Tuon videon pohjalta voidaan sitten myös laskea autosi todellinen vääntö ja teho, kunhan kokonaismassa tiedetään. Mittaus tulee luonnollisesti suorittaa suljetulla alueella, mutta tämä nyt lienee on jokaiselle itsestäänselvyys.9-3 Aero kirjoitti:SC Aero -06 kulkee kyllä rajummin nyt,väännön lisäyksen huomasi varsinkin maantienopeuksissa eli ohitukset kyllä sujuvat ripeämmin,muuten ei huomaa koneen käytöksessä eroa,koko kierrosalueella alueella on vain voimaa enemmän.
Huippuja (260) en päässyt vielä testaamaan....![]()
Ja muutoskatsastuskin sujui ongelmitta.Ja takuu jatkuu....
Sori nyt vaan, mutta tuollaisessa "mittarivideo" -mittauksessa on niin suuret virhemarginaalit, että niiden puitteissa voi uskotella itselleen autostaan lähes minkälaisen suorituskyvyn tahansa.95power kirjoitti:Käypäs kuvaamassa mittarivideo välillä 100 - 200 km/h ( riittävän pitkä väli, jotta mittaus antaa luotettavaa tietoa ), niin auton kulkua voidaan arvioida hieman luotettavammin. Tuo persdyno kun harvoin kertoo yhtään mitään. Tuon videon pohjalta voidaan sitten myös laskea autosi todellinen vääntö ja teho, kunhan kokonaismassa tiedetään. Mittaus tulee luonnollisesti suorittaa suljetulla alueella, mutta tämä nyt lienee on jokaiselle itsestäänselvyys.
Frameistä laskemalla päästään pitkällä kiihdytysintervallilla ( kuten 100 - 200 km/h ) varsin hyvään tarkkuuteen. Perusteet:Bob kirjoitti:Sori nyt vaan, mutta tuollaisessa "mittarivideo" -mittauksessa on niin suuret virhemarginaalit, että niiden puitteissa voi uskotella itselleen autostaan lähes minkälaisen suorituskyvyn tahansa.95power kirjoitti:Käypäs kuvaamassa mittarivideo välillä 100 - 200 km/h ( riittävän pitkä väli, jotta mittaus antaa luotettavaa tietoa ), niin auton kulkua voidaan arvioida hieman luotettavammin. Tuo persdyno kun harvoin kertoo yhtään mitään. Tuon videon pohjalta voidaan sitten myös laskea autosi todellinen vääntö ja teho, kunhan kokonaismassa tiedetään. Mittaus tulee luonnollisesti suorittaa suljetulla alueella, mutta tämä nyt lienee on jokaiselle itsestäänselvyys.
Nuo autotehtaan tai Hirsch:n tekemät mittaukset ovat tarkkuudeltaan aivan eri luokassa eli luottaisin mieluummin niihin - heillä nyt on kuitenkin mittalaitteet ja testiradat käytössään.