SS:n puuttuvat kuormansidontalenkit

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Jokkeri
"Kaasari"

SS:n puuttuvat kuormansidontalenkit

Viesti Kirjoittaja Jokkeri »

Olen ihmetellyt pitäisikö SS:n tavaratilasta löytyä 4 kpl kuormansidontalenkkejä? Nyt autossa näyttää olevan 2 kpl takaluukun puskurin puolella kulmissa. Auto on vm 2005 Turbo Edition.
agios
"Aero"

Viesti Kirjoittaja agios »

Mulla on ollut 2003 ja 2005 mallit ja molemmissa oli ja on vain 2 lenkkiä.
Ihme kumma kun kerran vaihtoautohallissa katsoin samanlaista niin siinä oli 4. Automyyjä ei osannut sanoa miksi. Sillä kahdella ei oikein tee mitään. Miten siihen kuormaa sitoo?.
Mscrnt
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja Mscrnt »

Minulla on sellainen takaluukusta puskurin päälle nostettava suoja (lisävaruste) joka kiinnitetään näihin 2 lenkkiin jotka tuntuvat olevan joka SS:ssa. Äkkinäinen voisi kuvitella, että lenkit ovat tuota lisävarustetta varten. Hullulta tuntuu jos ne ovat vain tuon suojan kiinnittämistä varten siellä. Mutta eipä kahdella lenkillä muutakaan tarkoitusta tällä hetkellä ole.
-Mscrnt-
uusi93
"Aero"

Re: SS:n puuttuvat kuormansidontalenkit

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

Jokkeri kirjoitti:Olen ihmetellyt pitäisikö SS:n tavaratilasta löytyä 4 kpl kuormansidontalenkkejä? Nyt autossa näyttää olevan 2 kpl takaluukun puskurin puolella kulmissa. Auto on vm 2005 Turbo Edition.
Ainoastaan vuosimallin 2003 9-3SS:ssä on neljä kuormansidontalenkkiä valmiina tehtaalta. Vuosimalliin 2004 etummaiset lenkit poistettiin. Lenkit saa toki asennettua jälkikäteen ja ne tulevatkin mukana, jos ostaa esim tavaratilan lattiaverkon. Myös kun asentaa tavaratilan sivuverkon niin kiinnityslenkit tulevat mukana ja asennusohjeessa luki että VM03 pitää asentaa vain ylemmät kiinnityslenkit ja VM04- myös tavaratilan etuosaan lenkki.
Vastaa Viestiin