93 SC 1.8t tilattu

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
mölökky
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Syys 19, 2006 19:07
Paikkakunta: Sawo

93 SC 1.8t tilattu

Viesti Kirjoittaja mölökky »

Nyt se on tilattu ensimmäinen saabi. Alkoi tuo saabi näyttään jo siltä, että meidänkin pihasta löytyy sille koti! :lol:
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Onneksi olkoon uudesta :saab: ista :D
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Saabanan
"Turbo"
Viestit: 206
Liittynyt: Su Helmi 01, 2004 12:51

Viesti Kirjoittaja Saabanan »

Vaihdoin omani juuri pois, mutta onnea hyvälle valinnalle. Itse rupian jäämään pikkuhiljaa pois palstalta vaikka perheessämme onkin vielä 900i Saabi. Täälä on kaikin puolin aivan mahtavaa porukka, ja eikun paranee kun itse jään pois :)
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Saabanan kirjoitti:Vaihdoin omani juuri pois, mutta onnea hyvälle valinnalle. Itse rupian jäämään pikkuhiljaa pois palstalta vaikka perheessämme onkin vielä 900i Saabi. Täälä on kaikin puolin aivan mahtavaa porukka, ja eikun paranee kun itse jään pois :)
Mitäs vaihdoit tilalle?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
mölökky
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Syys 19, 2006 19:07
Paikkakunta: Sawo

Re: 93 SC 1.8t tilattu

Viesti Kirjoittaja mölökky »

mölökky kirjoitti:Nyt se on tilattu ensimmäinen saabi. Alkoi tuo saabi näyttään jo siltä, että meidänkin pihasta löytyy sille koti! :lol:
Kiitos,kiitos toivottavasti saapi täyttää auton paikan. Sen verran olen lastutuksesta lukenut viestejä, jotta joko bsr tai hirsch laitetaan pienen totuttelun jälkeen.
theMarcusso
"Ruisku"
Viestit: 111
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 21:23
Paikkakunta: Savo

Re: 93 SC 1.8t tilattu

Viesti Kirjoittaja theMarcusso »

mölökky kirjoitti:
mölökky kirjoitti:Nyt se on tilattu ensimmäinen saabi. Alkoi tuo saabi näyttään jo siltä, että meidänkin pihasta löytyy sille koti! :lol:
Kiitos,kiitos toivottavasti saapi täyttää auton paikan. Sen verran olen lastutuksesta lukenut viestejä, jotta joko bsr tai hirsch laitetaan pienen totuttelun jälkeen.
Sama vika rahikaisella, eli tänään tilasin ensimmäisen Saappini. Samainen 1.8t SC Pilotti Sentronicilla ja riskeillä herkuilla (mm. ALU50 ja sähköpenkit) tuli valittua :D . Menispä nyt muutama viikko nopiasti :!: (Ja BSR lienee kesään mennessä käytössä...8)

Niin ja onnittelut mölökylle hienosta valinnasta! Minkä värin muuten valitsit (meillä on vielä emännän kanssa tuo asia päättämättä) :?:
- SAAB 9³ SS 1.8t A5 '07 SCH BSR -
mölökky
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Syys 19, 2006 19:07
Paikkakunta: Sawo

Viesti Kirjoittaja mölökky »

Moi!

Omasta mielestäni ainoastaan yksi väri oli ylitse muiden ja se oli Fusion Blue. Onnittelut myös The Marcussolle!
theMarcusso
"Ruisku"
Viestit: 111
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 21:23
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja theMarcusso »

mölökky kirjoitti:Moi!

Omasta mielestäni ainoastaan yksi väri oli ylitse muiden ja se oli Fusion Blue. Onnittelut myös The Marcussolle!
Kiitti kiitti! Valittiin vaimon kera Smoke Beige. On ihan jokeri, tulee pienoismallin ja pihalla olleen mesen pohjalta :D

BTW: Juniori kannatti Fusion Blueta, mutta haluttiin kuitenkin nykyisestä rellusta :oops: eroava väri.
- SAAB 9³ SS 1.8t A5 '07 SCH BSR -
Zaaleppi
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 10:27
Paikkakunta: Pyhäjoki

Viesti Kirjoittaja Zaaleppi »

No niin A4 1.8t avant vaihtui juuri SC turbo pilottiin. Väriksi otin fusion blue+performance 17"+premium 150. Toimitusaika 5 vkoa, mutta tällä viikolla oli tullut 4 vkon toimitusajalla autoja. Eipä tässä auta kuin alkaa ruksimaan kalenterista päiviä :D
Kolme vuotta tuli kurvailtua A4:llä, sitä ennen oli 9000CD 2.3
saab93f
"Aero"
Viestit: 448
Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 11:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja saab93f »

theMarcusso kirjoitti:
mölökky kirjoitti:Moi!

Omasta mielestäni ainoastaan yksi väri oli ylitse muiden ja se oli Fusion Blue. Onnittelut myös The Marcussolle!
Kiitti kiitti! Valittiin vaimon kera Smoke Beige. On ihan jokeri, tulee pienoismallin ja pihalla olleen mesen pohjalta :D

BTW: Juniori kannatti Fusion Blueta, mutta haluttiin kuitenkin nykyisestä rellusta :oops: eroava väri.
Meillä on sellainen Smoke Beige. Aivan mieletön väri - vaihtuu kivasti ympäröivän valaistuksen myötä.

http://upload.isaab.net/SMOKE_BEIGE_9-3_SC_5.JPG
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
Kipe_9000
"Viggen"
Viestit: 663
Liittynyt: Ti Syys 30, 2003 13:07
Paikkakunta: Forssa(Jokioinen)

Viesti Kirjoittaja Kipe_9000 »

saab93f kirjoitti: Meillä on sellainen Smoke Beige. Aivan mieletön väri - vaihtuu kivasti ympäröivän valaistuksen myötä.

http://upload.isaab.net/SMOKE_BEIGE_9-3_SC_5.JPG
Tossa ei myöskään kovin helpolla taida lika näkyä :?: Hyvä väri kieltämättä
Jotenkin itse vaan kaipaan vielä sitä metallihohto sinistä valikoimaan takaisin.... :?
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zebe »

Tilasin muute just mynnin, 28 sentin 6 rivisellä padalla. pallitki on racehallkaisijalla olevat erikoiskalut, mynnivelliä roiskuu 24/7 ainaki andren mukaa.
mölökky
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Syys 19, 2006 19:07
Paikkakunta: Sawo

Viesti Kirjoittaja mölökky »

Kipe_9000 kirjoitti:
saab93f kirjoitti: Meillä on sellainen Smoke Beige. Aivan mieletön väri - vaihtuu kivasti ympäröivän valaistuksen myötä.

http://upload.isaab.net/SMOKE_BEIGE_9-3_SC_5.JPG
Tossa ei myöskään kovin helpolla taida lika näkyä :?: Hyvä väri kieltämättä
Jotenkin itse vaan kaipaan vielä sitä metallihohto sinistä valikoimaan takaisin.... :?
Moi!

Onko tossa Saabissa Alession superit alla? Talvikumit minulla tulee supereilla
ja kesä alu 43:lla
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Zebe kirjoitti:Tilasin muute just mynnin, 28 sentin 6 rivisellä padalla. pallitki on racehallkaisijalla olevat erikoiskalut, mynnivelliä roiskuu 24/7 ainaki andren mukaa.
Hyvä esimerkki offtopic yms. alueiden tiukentuneen administroinnin(mikä on hyvä asia) seurauksista.
saab93f
"Aero"
Viestit: 448
Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 11:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja saab93f »

mölökky kirjoitti:
Kipe_9000 kirjoitti:
saab93f kirjoitti: Meillä on sellainen Smoke Beige. Aivan mieletön väri - vaihtuu kivasti ympäröivän valaistuksen myötä.

http://upload.isaab.net/SMOKE_BEIGE_9-3_SC_5.JPG
Tossa ei myöskään kovin helpolla taida lika näkyä :?: Hyvä väri kieltämättä
Jotenkin itse vaan kaipaan vielä sitä metallihohto sinistä valikoimaan takaisin.... :?
Moi!

Onko tossa Saabissa Alession superit alla? Talvikumit minulla tulee supereilla
ja kesä alu 43:lla
Joo, sellaisetpa hyvinkin. Renkaat on Contin SportContact3:et ja niistäkin on vain hyvää sanottavaa. Positiivisin ylläri on ollut maltillinen kuluminen. Kesätassuilla on ajettu reipas 20 tkm ja nyt alkaa hävitä sellainen reunassa oleva hiuksenohut ura (pari milliä syvä uutena). Meillä on talvirenkaissa CMS C4 vanteet 16-tuumaisena.
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
Vastaa Viestiin