![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Millainen ajettava se on, onko perä kovin kevyt eli karkaako alta liukkaalla samantien?
Eihän ne muuten vaikuttaisi äkkiseltään yhtä tehokkailta kuin mitä ulkonäkö väittää, jos eivät kulkisi "kahva edellä" joka kadunkulmassa.ng900aero kirjoitti:Kumma juttu kun jenkit eivät saa suunniteltua alustaa niin että vetäville pyörille saataisiin pitoakinNo pari hiekkasäkkiä auttanee kummasti
Esim. meikän about samantehoisessa (4.4l V8, 286hv, 420Nm) puimurissa () on pitoa aika kivasti takarenkailla ilman luistonestoa/ajonvakautustakin (tai sitten kone on vaan niin laiska ettei jaksa sutata asfalttia
).
Tuskin ainakaan sellaiseen, avon tulee olla munakkaampi kuin avoairo.Tri-Lo kirjoitti:Noo...toivottavasti saippuakuppi-Camaro vaihtuu esim. avo-Aeroon sitten kun taloustilanne näyttää taas paremmalta.
Taikka sitten on vain kivaa vertailla autonsa (esim. og satkunsa) suorituskykyä tuollaiseen ns. veekasi -autoonAerochick kirjoitti: Viikonlopun aikana parin tankillisen verran cruisattuani huomasin Camarolla ajelemisessa VIELÄ pahempana erään lieveilmiön kuin Saabissa.
Miehillä on pakonomainen tarve ohittaa aggressiivisesti, kun huomaavat, että ratin takana istuukin pelkkä nainen.![]()
Please, arvon äijät, mistä tämä johtuu? Jonkun on pakko tietää?