Vaihtelua elämään..

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Olisko lisää kuvia tuosta Camarosta? Aika asennepeli tuollainen hintaansa nähden ;)
Millainen ajettava se on, onko perä kovin kevyt eli karkaako alta liukkaalla samantien?
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Perä karkaa kyllä alle satasen vauhdissa helposti.. :wink:
Tässä pari kuvaa lisää:

Kuva

Kuva
Aika asennepeli tuollainen hintaansa nähden
Sanos muuta!
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Noo...toivottavasti saippuakuppi-Camaro vaihtuu esim. avo-Aeroon sitten kun taloustilanne näyttää taas paremmalta. :wink:
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Perhanan komea peli. 8)
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

Komia peli on joo, vaikka jenkiksi ehkä aavistuksen verran turhan uusi 8)
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Kumma juttu kun jenkit eivät saa suunniteltua alustaa niin että vetäville pyörille saataisiin pitoakin ;) No pari hiekkasäkkiä auttanee kummasti ;)
Esim. meikän about samantehoisessa (4.4l V8, 286hv, 420Nm) puimurissa ( :oops: ) on pitoa aika kivasti takarenkailla ilman luistonestoa/ajonvakautustakin (tai sitten kone on vaan niin laiska ettei jaksa sutata asfalttia :lol: ).
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

ng900aero kirjoitti:Kumma juttu kun jenkit eivät saa suunniteltua alustaa niin että vetäville pyörille saataisiin pitoakin ;) No pari hiekkasäkkiä auttanee kummasti ;)
Esim. meikän about samantehoisessa (4.4l V8, 286hv, 420Nm) puimurissa ( :oops: ) on pitoa aika kivasti takarenkailla ilman luistonestoa/ajonvakautustakin (tai sitten kone on vaan niin laiska ettei jaksa sutata asfalttia :lol: ).
Eihän ne muuten vaikuttaisi äkkiseltään yhtä tehokkailta kuin mitä ulkonäkö väittää, jos eivät kulkisi "kahva edellä" joka kadunkulmassa. :)
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Ei oikein nuo jenkkiautot iske :roll: Paitsi ehkä Mustang entisenä fordistina 8)
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Millä niiden kevyesti pitonsa kadottava perä on toteutettu, huonolla painojakaumallako vai löysällä jousituksella?
Itse asiassa puimuria on vaikea saada lyömään suttua kuivalle asfaltille, ehkä siinä on jonkimmoinen luistonesto koko ajan päällä tms, en ole perehtynyt asiaan.

Mutta olisihan tuollainan Camaro aika asiallinen peli, kunnollinen 5.7l jenkkikasi hyvin varustellussa, turvallisessa ja nykyaikaisessa korissa edulliseen hintaan ;)
ptpjok
Matalapaineturbo
Viestit: 154
Liittynyt: Ke Syys 14, 2005 17:26
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja ptpjok »

Voin vaan sanoa, että onneksi et oo esim. audiin
päätynyt: tässä on tullu pari viikkoa ajeltua työajoa
vuokra-auto Norjassa A4:lla/20006. Siis en olisi uskonu että olisi
niin ura herkkä hieman kuluneella asfaltilla,(Ei SAAB/2005 tollanen).
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Kiitos kaikille asiallisista kommenteista. :!:
Ton perän kyllä tekee liukkaaksi murrrhaava vääntö ja jäykkä alusta. Tuppaa joka mutkassa sutia kun vähänkin liukkaammin painaa kaasua (liukkaita kelejä odotellessa)

Saabi olisi tosin ollut melkeinpä unelmasedani JOS sitä olisi saanut takavetoisena. Alkaa pidemmän päälle tylsyttää tuo etuvetoisella ajaminen :arrow: autokuume alkaa nousta heti kun oma ajokki alkaa tympiä..
ptpjok
Matalapaineturbo
Viestit: 154
Liittynyt: Ke Syys 14, 2005 17:26
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja ptpjok »

Taisin erehtyä jutuissani,
siis noin 20 vuotiaana olisin halunnut Corvetten ja
ja rahat riitti vanhaan japsi moottoripyörään,
jonka ostinkin. Ja vihdoinkin nykyään -52 vuotiaana- mulla on
Auto joka on selvästi nopeampi ton ajan super-moottoripyöriä,
(esim.Honda CB750:n.200km/h/Kawasaki 750,Mach4:n.210km/h).
Eli tänä päivänä ymmärrän autona vain saabia ja haaveissa
moottoripyöränä Harley-Davidson(leppoisana 2-pyöräisenä).
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Aero04 kirjoitti:Saabi olisi tosin ollut melkeinpä unelmasedani JOS sitä olisi saanut takavetoisena.
No sitten taas, kun niitä alkaa saamaan nelivetoisena :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Tri-Lo kirjoitti:Noo...toivottavasti saippuakuppi-Camaro vaihtuu esim. avo-Aeroon sitten kun taloustilanne näyttää taas paremmalta.
Tuskin ainakaan sellaiseen, avon tulee olla munakkaampi kuin avoairo. :wink:

Viikonlopun aikana parin tankillisen verran cruisattuani huomasin Camarolla ajelemisessa VIELÄ pahempana erään lieveilmiön kuin Saabissa.
Miehillä on pakonomainen tarve ohittaa aggressiivisesti, kun huomaavat, että ratin takana istuukin pelkkä nainen. :lol:
Please, arvon äijät, mistä tämä johtuu? Jonkun on pakko tietää?
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

Aerochick kirjoitti: Viikonlopun aikana parin tankillisen verran cruisattuani huomasin Camarolla ajelemisessa VIELÄ pahempana erään lieveilmiön kuin Saabissa.
Miehillä on pakonomainen tarve ohittaa aggressiivisesti, kun huomaavat, että ratin takana istuukin pelkkä nainen. :lol:
Please, arvon äijät, mistä tämä johtuu? Jonkun on pakko tietää?
Taikka sitten on vain kivaa vertailla autonsa (esim. og satkunsa) suorituskykyä tuollaiseen ns. veekasi -autoon 8)

Sillä ei ole hirveästi eroa ajaako sitä chevaa nainen vai mies. Aina yhtä hauskaa. Jos auto kerran on maichoiluvehje niin pitäähän sillä aina välillä
näyttää meille tavallisilla autoilla ajaville. Se on sitten vaan huonompi homma jos "vinkkeliraaseri" ei jätäkkään tämmöistä vanhaa perheautoa. :oops:
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Vastaa Viestiin