Vaihtelua elämään..
Kumma juttu kun jenkit eivät saa suunniteltua alustaa niin että vetäville pyörille saataisiin pitoakin No pari hiekkasäkkiä auttanee kummasti
Esim. meikän about samantehoisessa (4.4l V8, 286hv, 420Nm) puimurissa ( ) on pitoa aika kivasti takarenkailla ilman luistonestoa/ajonvakautustakin (tai sitten kone on vaan niin laiska ettei jaksa sutata asfalttia ).
Esim. meikän about samantehoisessa (4.4l V8, 286hv, 420Nm) puimurissa ( ) on pitoa aika kivasti takarenkailla ilman luistonestoa/ajonvakautustakin (tai sitten kone on vaan niin laiska ettei jaksa sutata asfalttia ).
Eihän ne muuten vaikuttaisi äkkiseltään yhtä tehokkailta kuin mitä ulkonäkö väittää, jos eivät kulkisi "kahva edellä" joka kadunkulmassa.ng900aero kirjoitti:Kumma juttu kun jenkit eivät saa suunniteltua alustaa niin että vetäville pyörille saataisiin pitoakin No pari hiekkasäkkiä auttanee kummasti
Esim. meikän about samantehoisessa (4.4l V8, 286hv, 420Nm) puimurissa ( ) on pitoa aika kivasti takarenkailla ilman luistonestoa/ajonvakautustakin (tai sitten kone on vaan niin laiska ettei jaksa sutata asfalttia ).
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Millä niiden kevyesti pitonsa kadottava perä on toteutettu, huonolla painojakaumallako vai löysällä jousituksella?
Itse asiassa puimuria on vaikea saada lyömään suttua kuivalle asfaltille, ehkä siinä on jonkimmoinen luistonesto koko ajan päällä tms, en ole perehtynyt asiaan.
Mutta olisihan tuollainan Camaro aika asiallinen peli, kunnollinen 5.7l jenkkikasi hyvin varustellussa, turvallisessa ja nykyaikaisessa korissa edulliseen hintaan
Itse asiassa puimuria on vaikea saada lyömään suttua kuivalle asfaltille, ehkä siinä on jonkimmoinen luistonesto koko ajan päällä tms, en ole perehtynyt asiaan.
Mutta olisihan tuollainan Camaro aika asiallinen peli, kunnollinen 5.7l jenkkikasi hyvin varustellussa, turvallisessa ja nykyaikaisessa korissa edulliseen hintaan
Voin vaan sanoa, että onneksi et oo esim. audiin
päätynyt: tässä on tullu pari viikkoa ajeltua työajoa
vuokra-auto Norjassa A4:lla/20006. Siis en olisi uskonu että olisi
niin ura herkkä hieman kuluneella asfaltilla,(Ei SAAB/2005 tollanen).
päätynyt: tässä on tullu pari viikkoa ajeltua työajoa
vuokra-auto Norjassa A4:lla/20006. Siis en olisi uskonu että olisi
niin ura herkkä hieman kuluneella asfaltilla,(Ei SAAB/2005 tollanen).
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx
Kiitos kaikille asiallisista kommenteista.
Ton perän kyllä tekee liukkaaksi murrrhaava vääntö ja jäykkä alusta. Tuppaa joka mutkassa sutia kun vähänkin liukkaammin painaa kaasua (liukkaita kelejä odotellessa)
Saabi olisi tosin ollut melkeinpä unelmasedani JOS sitä olisi saanut takavetoisena. Alkaa pidemmän päälle tylsyttää tuo etuvetoisella ajaminen autokuume alkaa nousta heti kun oma ajokki alkaa tympiä..
Ton perän kyllä tekee liukkaaksi murrrhaava vääntö ja jäykkä alusta. Tuppaa joka mutkassa sutia kun vähänkin liukkaammin painaa kaasua (liukkaita kelejä odotellessa)
Saabi olisi tosin ollut melkeinpä unelmasedani JOS sitä olisi saanut takavetoisena. Alkaa pidemmän päälle tylsyttää tuo etuvetoisella ajaminen autokuume alkaa nousta heti kun oma ajokki alkaa tympiä..
Taisin erehtyä jutuissani,
siis noin 20 vuotiaana olisin halunnut Corvetten ja
ja rahat riitti vanhaan japsi moottoripyörään,
jonka ostinkin. Ja vihdoinkin nykyään -52 vuotiaana- mulla on
Auto joka on selvästi nopeampi ton ajan super-moottoripyöriä,
(esim.Honda CB750:n.200km/h/Kawasaki 750,Mach4:n.210km/h).
Eli tänä päivänä ymmärrän autona vain saabia ja haaveissa
moottoripyöränä Harley-Davidson(leppoisana 2-pyöräisenä).
siis noin 20 vuotiaana olisin halunnut Corvetten ja
ja rahat riitti vanhaan japsi moottoripyörään,
jonka ostinkin. Ja vihdoinkin nykyään -52 vuotiaana- mulla on
Auto joka on selvästi nopeampi ton ajan super-moottoripyöriä,
(esim.Honda CB750:n.200km/h/Kawasaki 750,Mach4:n.210km/h).
Eli tänä päivänä ymmärrän autona vain saabia ja haaveissa
moottoripyöränä Harley-Davidson(leppoisana 2-pyöräisenä).
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Tuskin ainakaan sellaiseen, avon tulee olla munakkaampi kuin avoairo.Tri-Lo kirjoitti:Noo...toivottavasti saippuakuppi-Camaro vaihtuu esim. avo-Aeroon sitten kun taloustilanne näyttää taas paremmalta.
Viikonlopun aikana parin tankillisen verran cruisattuani huomasin Camarolla ajelemisessa VIELÄ pahempana erään lieveilmiön kuin Saabissa.
Miehillä on pakonomainen tarve ohittaa aggressiivisesti, kun huomaavat, että ratin takana istuukin pelkkä nainen.
Please, arvon äijät, mistä tämä johtuu? Jonkun on pakko tietää?
Taikka sitten on vain kivaa vertailla autonsa (esim. og satkunsa) suorituskykyä tuollaiseen ns. veekasi -autoonAerochick kirjoitti: Viikonlopun aikana parin tankillisen verran cruisattuani huomasin Camarolla ajelemisessa VIELÄ pahempana erään lieveilmiön kuin Saabissa.
Miehillä on pakonomainen tarve ohittaa aggressiivisesti, kun huomaavat, että ratin takana istuukin pelkkä nainen.
Please, arvon äijät, mistä tämä johtuu? Jonkun on pakko tietää?
Sillä ei ole hirveästi eroa ajaako sitä chevaa nainen vai mies. Aina yhtä hauskaa. Jos auto kerran on maichoiluvehje niin pitäähän sillä aina välillä
näyttää meille tavallisilla autoilla ajaville. Se on sitten vaan huonompi homma jos "vinkkeliraaseri" ei jätäkkään tämmöistä vanhaa perheautoa.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575