Vaihtelua elämään..
^No juu, kyllähän sen sitten ymmärtää, jos itse lähettelee liikennevaloissa tms.
Mutta tarvetta ei ole päristellä jokaiselle audisataselle, mikä viereen tulee, saatikka sitten muille äijäilijöille. Sitä lähinnä ihmettelinkin, että jos ajaa "siististi", niin silti tulee aina vastaan se joku, kenen on pakko_päästä_ajamaan_edellä.
Köyhät ne kiirehtii, sanon mää.
Mutta tarvetta ei ole päristellä jokaiselle audisataselle, mikä viereen tulee, saatikka sitten muille äijäilijöille. Sitä lähinnä ihmettelinkin, että jos ajaa "siististi", niin silti tulee aina vastaan se joku, kenen on pakko_päästä_ajamaan_edellä.
Köyhät ne kiirehtii, sanon mää.
Joo, itseänikin hatuttaa aina kaiken maailman ns. rikkaat uusilla muskelikoneilla jotka jaloissa pyörii rampeilta kiihdytettäessä.Aerochick kirjoitti:^No juu, kyllähän sen sitten ymmärtää, jos itse lähettelee liikennevaloissa tms.
Mutta tarvetta ei ole päristellä jokaiselle audisataselle, mikä viereen tulee, saatikka sitten muille äijäilijöille. Sitä lähinnä ihmettelinkin, että jos ajaa "siististi", niin silti tulee aina vastaan se joku, kenen on pakko_päästä_ajamaan_edellä.
Köyhät ne kiirehtii, sanon mää.
Vaikka on ärrää, geeteeiitä, veemikälie taikka punasta teetä niin kuitenkin ovat tiellä, haisee katalysaattoria ja tulee vähän usvaa putkesta, mutta itse pitää kaasua höllätä, ettei aja päälle.
Ei herneitä!
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
JepAerochick kirjoitti:Ei tietenkään, kateellisten panetteluahan tuo vaan on..vjbremer kirjoitti:
Ei herneitä!
Ei herneitä!
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
On oikeastaan aika harmittavaa kun oikealla puolella on jokin urheiluauto, silloin täytyy koettaa lähteä niin valoista ettei missään nimessä näyttäisi siltä että olen jokin urpo joka koettaa provosoituna polkea kaasu pohjassa sen minkä autosta lähtee
No koettakaa olla ryttäämättä sitä liukkailla, saa varmaa lähtemään lapasesta ihan ilman yrittämistäkin
Onneksi siinä on sentään moottori edessä, 911 pyöri talvella vain ympyrää kun keulaan ei saanut mitään pitoa ja ohjattavuus oli siksi olematon
No koettakaa olla ryttäämättä sitä liukkailla, saa varmaa lähtemään lapasesta ihan ilman yrittämistäkin
Onneksi siinä on sentään moottori edessä, 911 pyöri talvella vain ympyrää kun keulaan ei saanut mitään pitoa ja ohjattavuus oli siksi olematon
ja tämmönen camaro on tällä saabistilla
oisitte ostanu multa tämän pois
talvella kannattaa ottaa tosiaan varovasti. omasta mielestä tuo on talvella karmea auto ajaa. No mulla ollu kyllä ne kerrat nuo kesäpintaset M+S:t alla. niiden kanssa ei tarvi pahemmin lumisia mäkiä yritellä ylos. nimim viime vuonna 50km kiertänyt töihin,kun ei päässyt mäkeä ylös
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: Vaihtelua elämään..
Onneksi olkoon uudesta rakkaasta. Vaihdoimme Saabimme suurinpiirtein samoina aikoina pois, eikä muakaan harmita yhtään, koska autot on vain loppujen lopuksi rautaa ja kyllästyminen tulee itsellä, noin 2 vuoden välein, joskus tiheämmin ja silloin pitää vaihtaa. Sen lisään, ettei Saabi ole tehty huonosta raudasta. Perheessämme on vielä vm91 900i kyllä lähtee.Aerochick kirjoitti:Näin siinä sitten kävi.
*klik*
Kerrottakoon, ettei harmita yhtään, kiitos uuden rakkaan..
Miliisit siirtäköön, jos siltä tuntuu.
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
En periaatteestakaan kehu kuin Saabeja (sairaus) mutta millä lailla tuon Z28:n pitäisi sitten lähteä 0-100km/h?
Oma baijerinvessani mukamas saavuttaa 100km:n tuntinopeuden about 6.5 sekunnissa huolimatta automaatista ja 1850kg:n painosta, eli epäilen ainakin omien ajokokemusteni pohjalta tuota lukemaa noin 2s "kaunistelluksi".
Oma puimurivessa on e39 540, 4.4l V8. Ja omasta mielestä aika toivottoman laiska, kaipaisi ehdottomasti ahtimen (eli siis pari) kylkeensä Toisin sanoen vapari ei ole vaihtoehto (kuten jonkin sigussa taisi lukeakin)
Oma baijerinvessani mukamas saavuttaa 100km:n tuntinopeuden about 6.5 sekunnissa huolimatta automaatista ja 1850kg:n painosta, eli epäilen ainakin omien ajokokemusteni pohjalta tuota lukemaa noin 2s "kaunistelluksi".
Oma puimurivessa on e39 540, 4.4l V8. Ja omasta mielestä aika toivottoman laiska, kaipaisi ehdottomasti ahtimen (eli siis pari) kylkeensä Toisin sanoen vapari ei ole vaihtoehto (kuten jonkin sigussa taisi lukeakin)
Olen itse jo siinä iässä, että arvostan autoilussa muuta kuin tuota 0-100 arvoa. Itse olen tyytyväinen kun saan itseni ja perheeni vietyä pisteestä A pisteeseen B turvallisesti ja jos mahdollista nauttien. Näissä molemmissa vaatimuksissa Saabi on takuupeli, mutta on muitakin vaihtoehtoja, kuten sullakin tuo Buimuri.ng900aero kirjoitti:En periaatteestakaan kehu kuin Saabeja (sairaus) mutta millä lailla tuon Z28:n pitäisi sitten lähteä 0-100km/h?
Oma baijerinvessani mukamas saavuttaa 100km:n tuntinopeuden about 6.5 sekunnissa huolimatta automaatista ja 1850kg:n painosta, eli epäilen ainakin omien ajokokemusteni pohjalta tuota lukemaa noin 2s "kaunistelluksi".
Oma puimurivessa on e39 540, 4.4l V8. Ja omasta mielestä aika toivottoman laiska, kaipaisi ehdottomasti ahtimen (eli siis pari) kylkeensä Toisin sanoen vapari ei ole vaihtoehto (kuten jonkin sigussa taisi lukeakin)
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
niin nämä piirit tuntuu olevan pieniäAero04 kirjoitti:
Vau! Pienet on piirit Suomessa !
Eihän sitä valmista viitsi ostaa, rakennetaan se itse mieleisekseen.
Muttaettä toi on sairaan makee Camaro!
itsellä tuo vaikka onkin myynnissä, tapahtuu sille hiljakseen jotain uutta.
äsken laitoin amerikan puolelle muutamat osat tilaukseen. Kevään korvilla pitää katsella mitenkä myynnin kanssa käy. Jos tuntuu ettei saa kaupaksi, niin pitää vaihtaa pari pykälää suuremmat vanteet alle. Sekä jonkilaista helmasarjaa miettimään.
Camarossa ainakin kiihtyvyyden tuntee. Jotenkin se vaan repäsee aika tavalla, kun vertaa esim saappiin. Johtuuko sitten siitä, että tuo on vapari, ja aika kierrosherkkä(ainakin tämä mun yksilö). Vääntö alkaa alhaalta asti, eikä tarvi odotella milloin fööni astuu peliin mukaan. Märällä asfaltilla pitää ja varoa vähän miten tuota kaasua painaa, etenkin jos jostain risteyksestä lähtee helppo pyöräyttää nimittäin.
Turvallisuudesta en niin osaa sanoa. Korissa aikan paljon muoviosaa. Tosin kestäähän se muovikin. Mutta sentään löytyy kummaltakin puolelta bagit. Sekä ABS:t on ihan kunnolla toimivat.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Onko? No mulle kyllä kelpais Porsche 911 Turbo, mutta näillä palkoilla täytyy ilmeisesti pysytellä "vain" Saabissa.Saabanan kirjoitti:Näissä molemmissa vaatimuksissa Saabi on takuupeli, mutta on muitakin vaihtoehtoja...
Isäukko kävi tilaamassa uuden V lv S80:n Saa sen joulukuun alussa. Saas nähdä, minkälainen vessa se on. Epäilen, että lastentauteja on odotettavissa, koska on ensimmäisen vuosimallin auto
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Porschelta ei kelpaa kuin sikakallis 911 turbo mutta Saabilta menee Opelkoneinen 1.8i??Turbo Sensonic kirjoitti:Onko? No mulle kyllä kelpais Porsche 911 Turbo, mutta näillä palkoilla täytyy ilmeisesti pysytellä "vain" Saabissa.Saabanan kirjoitti:Näissä molemmissa vaatimuksissa Saabi on takuupeli, mutta on muitakin vaihtoehtoja...
Isäukko kävi tilaamassa uuden V lv S80:n Saa sen joulukuun alussa. Saas nähdä, minkälainen vessa se on. Epäilen, että lastentauteja on odotettavissa, koska on ensimmäisen vuosimallin auto
Äkkiseltään S80:nen näytti prikulleen samalta kuin vanhakin, varmaan ihan järkevä ostos.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Se onkin duuniauto, eikä oma. 30000 euroa oli raja ja tuolloin ei vielä ollut myynnissä mitään "Turbo tiesmikä" -erikoismalleja, joten oli pakko ottaa tuo, jos halusi ajaa Saabilla (ja mähän haluan).ng900aero kirjoitti:Porschelta ei kelpaa kuin sikakallis 911 turbo mutta Saabilta menee Opelkoneinen 1.8i??
Toivottavasti noista erikoismalleista tulee "vakiokauraa", jotta voisi seuraavaksi autoksi saada sitten turbon. Tällä palstalla on myös niitä, joiden mielestä noiden erikoismallien myynnin voisi lopettaa tyystin, koska ne syövät jo aikaisemmin ostettujen 9-3 Sport Sedanien hintoja. Omasta mielestäni tuon erikoismallitarjouksen olisi taas pitänyt tulla jo aikaisemmin, että olisi päässyt ajamaan turbolla
Jos olisin itse ostamassa uutta 9-3:sta, niin valinta menisi kyllä tuohon Turbo Pilotin puolelle. Sitä sopivasti laittamalla sen taisi vähintään yhtä hyvään "iskuun" kuin 2.0T:n. Hintaeroa noiden autojen OVH:jen välillä on kuitenkin 12750 euroa, joten sillä saa jo aika paljon laiteltua tuollaista Turbo Pilotia...
Ja uuden oman auton ostaminen: saa odottaa, kunnes autoverotus siirtyy vähitellen kertaluontoisesta ostoverotuksesta käyttöverotukseen. Se oli myös yksi syy, miksi otin duuniauton. Ei kiinnosta pätkääkään maksaa autosta ensin posketon hinta, josta noin 1/3 on veroa ja vielä käyttömaksut päälle (jotka ovat kalliimpia 1994 jälkeen rekisteröidyille autoille kuin sitä vanhemmille autoille). Mieluummin maksan auton käytöstä verotusarvoa, koska sillä saa sitten ajaa niin paljon kuin sielu ja p*rs* kestää. Luulisi, että veromuutokseen ei enää menee kovin kauaa, ainakin mitä suomalaisista autolehdistä saa lukea...
Mutta jos tosiaan olisi varaa (ei tosin näillä palkoilla ) valita millä ajaa, niin Porsche 911 Turbo olisi kyllä yksi unelmapeleistä. Ja tietty joku tooosi viritetty Saab
No ei ole, kun se on V lvng900aero kirjoitti:Äkkiseltään S80:nen näytti prikulleen samalta kuin vanhakin, varmaan ihan järkevä ostos.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007