9-3 SC juhlavuoden värillä

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Toby
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 11:25
Paikkakunta: Helsinki

9-3 SC juhlavuoden värillä

Viesti Kirjoittaja Toby »

Ohessa kuva uudesta vaalean sinisestä väristä, joka tulee näköjään 9-5:n lisäksi myös 9-3-mallistoon ensi vuonna. Saabillahan on juhlavuosi 60v ja Turbolla tulee 30 vuotta täyteen 2007.

Nuo vanteetkin näyttäisivät uudelta mallilta...

Kuva on muuten otettu Trollhättanissa Saab-museon ovella, jos joku ei tunnista pyhiinvaelluskohdettamme!

http://img266.imageshack.us/img266/5028/dsc00108jy8.jpg
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Aika yllättävä juhlavuoden värivalinta?! Kuvan perusteella ei herätä kovin suuria intohimoja. Tulee mieleen jotkut ihan toiset merkit jotka käyttää tämmösiä hieman äklöjä värejä reilummin. No, mielipidejuttuja täysin. Ja luonnossa voi olla tosiaan ihan eri näköinen. Oma valinta ois ollut juhlavuoden väriksi, nyt kaiken retro-hypetyksen keskellä, Pearl White jolla 900-Aero aikanaan kiikutettiin lehdistön ihmeteltäväksi. Oikeastaan itsellä aina ihmetyttään nämä "jubileum" mallit, jotka yleensä eroaa hyvin vähän perusversioista. Kaipais jotain semmosta, mitä ei sitten muihin malleihin saa vaikka haluasikin. Esim sisutukseen jotain pientä yksityiskohtaa. Huhun mukaan näihin juhlamalleihin kyllä ois tulossa jotain Saab-logoa penkkeihin yms.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Mä pidän tuollaisista kirkkaista väreistä. Pistävät mukavasti silmään liikenteessä hopeanharmaiden ja tummien värien sijasta :wink:

Aika upea! Se vm. 2004 "välimeren turkoosikin" oli tosi hieno väri. Sääli, että ottivat sen pois värivalikoimista :roll:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

Turbo Sensonic kirjoitti:Mä pidän tuollaisista kirkkaista väreistä. Pistävät mukavasti silmään liikenteessä hopeanharmaiden ja tummien värien sijasta :wink:

Aika upea! Se vm. 2004 "välimeren turkoosikin" oli tosi hieno väri. Sääli, että ottivat sen pois värivalikoimista :roll:
Ootko tosissas että se turkoosi oli hyvä väri? No näähän on tietty makuasioita, joista on kiva kiistellä. Tässä lähellä pyörii aina välillä sellainen 9-3 SS Vector ja ei mun mielestä sovi se väri siihen autoon ollenkaan. Mutta siinä oon kyllä samaa mieltä, että todella tylsiä värejä ovat harmaat värit (hopeat sun muut). Enemmän ja enemmän on alkanut tykkäämään punaisesta väristä SS:ssä ja nyt kun seuraava auto kaiketi on SS niin se varmaan tulee olemaan punainen.

Jostain luulin kuulleeni että tuo erikoisväri olisi sama kuin Cabrioletin erikoisväri eli electric blue. Tässä kuvassa tuo cabin väri näyttää huomattavasti paremmalta kuin tuossa aiemmassa kuvassa oleva 9-3SC.
http://www.airportjournals.com/Photos/0 ... 7016_3.jpg
Eli jos väri on noin tumma niin käy kyllä ainakin mulle.
Toivottavasti 9-3SC:henkin tulee juhlavuoden 9-5:ssä nähdyt hopeiset kattokaaret. Voisivat 93SC:nkin kattokaaret näyttää hyvältä autossa, toisin kuin tähän asti.
Tässä vielä tuo 9-5 juhlamalli, josta Toby oli laittanut konseptit ja tulevat mallit puolelle linkin:
http://www.isaab.net/upload/SAAB%209-5% ... rsiry..jpg
julle05
"Turbo"
Viestit: 250
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 20:47
Paikkakunta: kuusankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja julle05 »

uu! saiskohan tuon värin tuohon mun tulevaan aeroon?!
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Minulle tulee ainakin tuosta väristä ensimmäisenä mieleen edellisen sukupolven Nissan Primera, eikä se kyllä ollut edukseen edes siinä.
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Miten mulle tulee mieleen Black Horsen ryssänsiniset kalsarit.. :roll:
Onpas vaisun värin valinneet.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Bob kirjoitti:Minulle tulee ainakin tuosta väristä ensimmäisenä mieleen edellisen sukupolven Nissan Primera, eikä se kyllä ollut edukseen edes siinä.
Just toi oli tuolla edellä mainitsemani merkki, jota en oikein viitsinyt mainita...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Sininen Paroni
Matalapaineturbo
Viestit: 171
Liittynyt: To Loka 19, 2006 23:43
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sininen Paroni »

Mmm.. ei paha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I like :D
Nykyinen Saab 9-5 Vector 2.0 TTID XWD MY-11
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Zaaleppi
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 10:27
Paikkakunta: Pyhäjoki

Viesti Kirjoittaja Zaaleppi »

Kuukausi sitten, kun tilasin uuden -07 SC niin myyjä tyrkytti tuota uutta sinistä. Otin kuitenkin Fusion Bluen. Tuli tuosta vaalen sinisestä minullekkin mieleen nuo riisin viljeliöiden kulkuneuvot :roll:
9-3 SC MY07
Toby
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 11:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Toby »

Todetaan nyt vielä, että ainakin isaabin sivustolla luonnossa nämä sävyt nähneet vakuuttavat, että juhlavuoden väri on ERI kuin Cabrioletin Electric blue. Kuvassa tämä uusi näyttää minustakin jotenkin valjulta, mutta luonnossa kuulemma paremmalta. Silti electric blue näyttää minusta paljon paremmalta... mutta makuasioita.

Itse petyin rankasti Fusion blue sävyynkin, kun näin ekan kerran luonnossa sen kirkkaassa auringonvalossa, jolloin se vihertää selvästi (liikaa). Nyt kun niitä näkee jo liikenteessä enemmän, olen oppinut pitämään siitäkin. Silti se näytti ennakkokuvissa minusta paremmalta kuin mitä se on oikeasti...
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Joni 9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 13:09
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja Joni 9-3 »

Minulle tulee tuosta väristä mieleen edellisen korimallin VW Passat.
Vastaa Viestiin