Asiakastyytyväisyysohjelma 15451
Asiakastyytyväisyysohjelma 15451
Hyvä Saabin omistaja.
Saab AutomobileAB on päättänyt aloittaa asikastyytyväisyysohjelman,joka koskee osaa vuosimallin-2006 Saab 9-3 -autoja.
On havaittu,että tuotantoprosessista johtuen oikeanpuoleisen etupyörän nopeustunnistimen johtosarjan liitos voi olla riittämättömästi tiivistetty. Tämä voi aiheuttaa korroosiota pyörän nopeustunnistimen liitinkappaleessa,mikä johtaa varoitukseen mittaristossa.
Tiedostomme osoittavat,että Te olette tähän ohjelmaan kuuluvan auton nykyinen omistaja.
Pyydämme Teitä sopimaan tapaamisen Saab-jälleenmyyjän korjaamon kanssa saadaksenne mahdollista häiriötä aiheuttavan johtosarjan vaihdetuksi.
työ kestää noin kaksi tuntia ja on luonnollisestikin Teille maksuton. ...
Ensimmäinen korjauskampanja tälle autolle,ja mikä nimi: Asiakastyytyväisyysohjelma!
Saab AutomobileAB on päättänyt aloittaa asikastyytyväisyysohjelman,joka koskee osaa vuosimallin-2006 Saab 9-3 -autoja.
On havaittu,että tuotantoprosessista johtuen oikeanpuoleisen etupyörän nopeustunnistimen johtosarjan liitos voi olla riittämättömästi tiivistetty. Tämä voi aiheuttaa korroosiota pyörän nopeustunnistimen liitinkappaleessa,mikä johtaa varoitukseen mittaristossa.
Tiedostomme osoittavat,että Te olette tähän ohjelmaan kuuluvan auton nykyinen omistaja.
Pyydämme Teitä sopimaan tapaamisen Saab-jälleenmyyjän korjaamon kanssa saadaksenne mahdollista häiriötä aiheuttavan johtosarjan vaihdetuksi.
työ kestää noin kaksi tuntia ja on luonnollisestikin Teille maksuton. ...
Ensimmäinen korjauskampanja tälle autolle,ja mikä nimi: Asiakastyytyväisyysohjelma!
Aja millä haluat, ja Saabilla lopuks!
No en tiedä, on se ehkä siinä mielessä oikein nimetty että mä olen ollut erittäin epätyytyväinen asiakas kun on saanut omatoimisest tapella ja kustantaa ovenkahvojen vaihdon ja iskareitahan ei tietenkään uusita kun nehän aina ääntelee 50 tkm ajetussa 2v 1kk vanhassa autossa jne jne.
Rahallahan nuo toisaalta saa kuntoon.
Rahallahan nuo toisaalta saa kuntoon.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
No ei kyllä muuten kolise. Vaikka muuten Saabista pidänkin, niin etupää kuullostaa pakkasella samalta kuin 300 t ajetussa Mondeossa. Vaimon 100 t ajetun Clion jousitus ei ääntele vielä lainkaan. Muutenkin saisivat ottaa oppia ranskalaisista, kuinka yhdistetään jämäkkyyys ja mukavuus. Ei kolissut edellinen Audi A4:kään 130 t ajettuna, vaikka niihinkin kuulemma on koiranluita jotkut vaihdattaneet. No, nyt meni jo kolinafoorumin puolelle.pasijalmari kirjoitti:Eiköhän nuo kaikki autot ylipäätänsä kolahtele pakkasessa enempi tai vähempi...
Miten se auto oireilee? ABS:t ja muut ESP:t heittää toimimasta vai? Kuuluuko jotain jatkuvaa pimpom ääntä? Tietää varautua jos kohdalle iskee.
Aika ironista että tuossa juuri hehkutettiin lähes vuoden talviautoa...
Autoa jossa anturit ei kestä pakkasta
Joo, kirjettä odotellessa...
Aika ironista että tuossa juuri hehkutettiin lähes vuoden talviautoa...
Autoa jossa anturit ei kestä pakkasta
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Joo, kirjettä odotellessa...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
SS:hän oli aikoinaan jaetulla kakkossijalla talvitestissä ja todella hyvin tuntuu pelaavankin, eikä tuommoisia anturiongelmia ole aiemmissa SS:n vuosikerroissa ollutkaan.Marko A kirjoitti: Aika ironista että tuossa juuri hehkutettiin lähes vuoden talviautoa...
Autoa jossa anturit ei kestä pakkasta![]()
Varmaan alkaneet säästää kustannuksista, kun autoista ei enää eri tarjouskampanjoiden vuoksi jää katetta riittävästi -> alihankkijoiden liian tiukkaa kilpailuttamista -> laatu kärsii. Halvalla ei saa hyvää (valitettavasti).
SportSedanistahan on sen olemassaolon aikana pikkuhiljaa säästösyistä tiputettu pois sellaisia osia, jotka sen markkinoille tulon aikaan ja aiemmissa vuosimalleissa oli kaikissa mallivaihtoehdoissa - varustelusta riippumatta (esim. sumuvalojen johtosarjat, audiopiuhoja, takaluukunavausnappula ja johdot ovesta, lukkojen vastakappaleiden muovisuojat, valaistu virtalukko jne...).
Toisaalta mm. ESP on tullut vakioksi se on ehdoton plussa - mutta toimiikohan se tuon anturivian iskiessä päälle?
Viimeksi muokannut Bob, La Helmi 10, 2007 10:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näinhän se on. Silti tulee loppupelissä kalliimmaksi, kun täytyy kumminkin vaihtaa se kunnollinen osa. Voi voi. Ei ole vielä valot vilkkunu, vaikka pakkasta on ollut -34 auton mittarin mukaan.. kop kopBob kirjoitti:Varmaan alkaneet säästää kustannuksista ja haalittu nyt nuokin osat sieltä mistä halvimmalla saa, kun autoista ei enää eri tarjouskampanjoiden vuoksi jää katetta riittävästi.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red