SS:n penkit

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
agios
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 00:36
Paikkakunta: uusimaa

SS:n penkit

Viesti Kirjoittaja agios »

Miten nykyisin SS:n penkit ilman tekonahka sivuja on kestäneet kuosissaan .Alussahan niissä oli ongelma että reunat painui siten että niihin tuli juovia. Onko nykyisin parantunut kun olisin ostamassa nyt uutta ja ongelma on se että uskaltaisinko ottaa ilman keinonahka sivuja. Eikä ole kiirekään kun olisin tilaamassa lauantaina uutta autoa. Peruutustutka/sadetunnistin on noin sama hinta kuin penkin reunat. Ja kahden vaiheilla tässä mietin että kumman ottaisin. Olisiko jollakin aikaa pikaisesti vastata. Mulla oli aikoinaan -03 mallia ja siinä oli 20th ajettuna penkit melko hurjan näköiset.
mek
Matalapaineturbo
Viestit: 182
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 12:58

Viesti Kirjoittaja mek »

-06 Linear, ajettu 49 tkm ja penkit moitteettomassa kunnossa. Uudessa Linearissahan keinonahkaa on vielä vähän enemmän kuin -06 Linearissa: myös istuinosan päällä on kummallakin sivulla raita keinonahkaa, kun -06 sitä on vain istuinosan kyljessä.
Joni 9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 13:09
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja Joni 9-3 »

54 tkm ajettu -06 mallin. Pientä raitaa, mutta ei ne ainakaan minun silmääni haittaa. Raidat ilmestyivät melko nopeasti, mutta muutosta ei ole tapahtunut suuntaan eikä toimeen. Kai ne asettui aloilleen.
agios
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 00:36
Paikkakunta: uusimaa

Viesti Kirjoittaja agios »

mikähän siinä on että tuollaista ei voi laittaa kuntoon. Varmasti tehtaalla on tieto mennyt. Vaikka eräässä Ranskattaressa oli kaikki samat vaivat viimeisessä kuin ensimmäisessä mallissakin.
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Sama juttu kun niissä iskareissakin: jos asiakkaat ei vaadi tiskillä uusia penkkejä vaan nurisevat asiasta vain joillakin kuriositeetiksi luettavilla Internet-sivuilla niin tulee halvemmaksi olla hiljaa.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
agios
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 00:36
Paikkakunta: uusimaa

Viesti Kirjoittaja agios »

Aivan oikein ja tiskillä ei ole koskaan kukaan kuullutkaan vastaavasta. Minä ainakin olen aina ensimmäinen jolla on ollut sellainen vika.
agios
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 00:36
Paikkakunta: uusimaa

Viesti Kirjoittaja agios »

No lopuksi päätin että otan sitten ne nahkareunat ja samalla sadetunnistimen
ja parkkitutkan niin onpa sitten kaikki mukana. Peruutustuka/sadetunnistimen saa tehdas-asennetttuna 570€ ja tutka erikseen sitten tiskiltä 650€,luultavasti asennettuna.Ei tullut sitä kysyttyä.
ptpjok
Matalapaineturbo
Viestit: 154
Liittynyt: Ke Syys 14, 2005 17:26
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja ptpjok »

Onkohan tämä samanlaista eri automerkkien
nettisivuilla vai ovatko jotkut saabistit tavallista
ronkelimpia? Se on tietysti totta että aina voi vaatia
kaikenlaisten "ryppyjen" oikaisua.
Toiset vaan meistä ovat suurpiirteisempiä
eivätkä näe aihetta valittaa joka nippeliasiasta.
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Re: SS:n penkit

Viesti Kirjoittaja Saabel »

agios kirjoitti:Miten nykyisin SS:n penkit ilman tekonahka sivuja on kestäneet kuosissaan .Alussahan niissä oli ongelma että reunat painui siten että niihin tuli juovia. Onko nykyisin parantunut kun olisin ostamassa nyt uutta ja ongelma on se että uskaltaisinko ottaa ilman keinonahka sivuja. Eikä ole kiirekään kun olisin tilaamassa lauantaina uutta autoa. Peruutustutka/sadetunnistin on noin sama hinta kuin penkin reunat. Ja kahden vaiheilla tässä mietin että kumman ottaisin. Olisiko jollakin aikaa pikaisesti vastata. Mulla oli aikoinaan -03 mallia ja siinä oli 20th ajettuna penkit melko hurjan näköiset.
Oma 93 SS arc -03, jossa harmaat sähköllä toimivat nahkapenkit. Ei mitään ongelmia missään vaiheessa.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Ongelma onkin lähinnä noissa Linear -mallien mustissa kankaisissa vakiopenkeissä.

Mulle on vaihdettu kerran etupenkkien istuinosat, kerran ne on "silitetty" :evil: (olipa tosi paljon hyötyä) ja viimeisessä takuukorjauksessa istuinosat vaihdettiin vielä kerran. PKS -potkijaisissa käyneet ovatkin varmaan nähneet ne :wink:

P.S. Ne sivuosat ei muuten ole "keinonahkaa", vaan samanlaista vinyyliä kuin penkkien sivuosat, siis jos puhutaan noista mustista "Linear- penkeistä".
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin