Eli vaikea on kiihdyttää 1 vaihteella kun pyörät karkaa sutimaan heti n.2500kier/min jälkeen ja luistonesto ehtii mukaan vasta kun kiekat on jo jossain 5500- 6000 paikkeilla,ei käytännössä mitään hyötyä siitä.
Ei paljon hyötyä Hirschin tuomasta lisä väännöstä tuossa kohtaa kun hukkuu sutimiseen,on aika taiteilua kaasun kanssa...2 vaihteella pito sit riittääkin just ja just,kuivalla..
Saikohan tuota luistonestoa jotenkin ohjelmoitua herkemmäksi,mietin vain...
Auto -06 Aero SC
Aero (hirsch)sutii liian helposti
Ykkösellä ei pahemmin kannattaisi edes vedätellä, laatikko tykkää kyttyrää ajan kanssa, saappi kulkee parhaiten 2 ja 3 vaihteilla, mieluiten 3:lla.
Jos 0-100 autoa haet niin suosittelen vaikka kakkos autoksi 525 bemmun,siihen turbo + tatech ohjaus, niin pääset valoista kisailemaan.
Jos 0-100 autoa haet niin suosittelen vaikka kakkos autoksi 525 bemmun,siihen turbo + tatech ohjaus, niin pääset valoista kisailemaan.
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Re: Aero (hirsch)sutii liian helposti
Yksi mahdollisuus on tietenkin tehdä etujousitus paremmaksi, jos sillä saisi osan sutimisesta loppumaan.9-3 Aero kirjoitti:Eli vaikea on kiihdyttää 1 vaihteella kun pyörät karkaa sutimaan heti n.2500kier/min jälkeen ja luistonesto ehtii mukaan vasta kun kiekat on jo jossain 5500- 6000 paikkeilla,ei käytännössä mitään hyötyä siitä.
Ei paljon hyötyä Hirschin tuomasta lisä väännöstä tuossa kohtaa kun hukkuu sutimiseen,on aika taiteilua kaasun kanssa...2 vaihteella pito sit riittääkin just ja just,kuivalla..
Saikohan tuota luistonestoa jotenkin ohjelmoitua herkemmäksi,mietin vain...
Auto -06 Aero SC
Muuten taitaa olla aika toivotonta...
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
No voisi se Aeron luistonesto silti mielestäni paremmin toimia(saman huomasi talvella),onkohan kaikissa malleissa ohjelmoitu samanlaiseksi?
Ja 0-100 kiihdyttelyyn on kyllä kokemusta ex harrasteautostani turbo kupla +300hv,se lähti eikä miettinyt..
Ja tottahan se on tosiaan että isommilla vaihteilla vasta väännöstä pääsee nauttimaan mutta silti...
Ja 0-100 kiihdyttelyyn on kyllä kokemusta ex harrasteautostani turbo kupla +300hv,se lähti eikä miettinyt..
Ja tottahan se on tosiaan että isommilla vaihteilla vasta väännöstä pääsee nauttimaan mutta silti...
mä olen samaa mieltä että esp voisi toimia hiukka terävämmin...
itellä on ollut ajatuksena että voisi kysäistä laakkoselta saisiko siitä esp+ sen + pois... kuitenkin muissa kun aerossa esp toimii paljon herkemmin...
bsrrän kanssa sitä vasta kikkailla saakin ettei renkaat ole sileät
itellä on ollut ajatuksena että voisi kysäistä laakkoselta saisiko siitä esp+ sen + pois... kuitenkin muissa kun aerossa esp toimii paljon herkemmin...
bsrrän kanssa sitä vasta kikkailla saakin ettei renkaat ole sileät
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black