Kyllähän siinä matkassa olisi pitänyt motti laueta jos laihalla käy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sama homma. Paitsi että tilasin jo eilen. Eiköhän tuo huomenna iltapäivällä ole postista noudettavissa. Harmi vaan että on iltavuoroauvo77 kirjoitti:No mutta joka tapauksessa tilasin tänään DOC-powerilta BSR:n Steg-1.
Tiedä siitä onko se paras vaihtoehto autooni vai ei mutta ainakin on iso pulju ja sen käyttäjiä/suosittelijoita on paljolti...
T8-virityksistä ei, mutta T7 kyllä. Tuskin uusin kehitysversio on mitenkään mullistava verrattuna T7:aan.Bob kirjoitti:Niinhän sinä viittasit motronic:iin, kun kyselin perusteluja miksi BSR mielestäsi on huonompi Trionic 8 -virittäjä kuin Maptun tai Nordic2.3i-16 kirjoitti: Siitähän nimenomaan viggellä on kokemuksia, joihin viittasi motronicia käsittelevän ketjun yhteydessä..
Miksi sitten viittasit aiemmin BSR:n kohdalla motronic:iin?2.3i-16 kirjoitti: Sitäpaitsi motronic on se järjestelmä mihin löytyy kyllä säätäjiä, trionicin asiantuntevat virittäjät voi laskea yhden tai korkeintaan kahden käden sormilla koko maailmassa. Eikö tällöin kannattaisi satsata puljuun joka on erikoistunut nimenomaan trioniciin?
Löytyykö niitä negatiivisia kokemuksia BSR:n Trionic 8 -virityksistä vai ei? Erityisesti kiinnostaa yleisimmin käytetty steg 1-taso.
Mikäli vastaus löytyy toivoisin sen alkavan jollakin muulla kuin uskon, luulen... tms. sanalla.
Hyvä valinta, helppo käyttää eli ottaa huoltoon tai katsastukseen pois päältä.auvo77 kirjoitti:No mutta joka tapauksessa tilasin tänään DOC-powerilta BSR:n Steg-1.
Tiedä siitä onko se paras vaihtoehto autooni vai ei mutta ainakin on iso pulju ja sen käyttäjiä/suosittelijoita on paljolti...
Miika79 kirjoitti:Eikä varmaan kannata laittaa niitä mukana tulevia tarroja luukkuun![]()
Tunti sitten latasin ohjelman autoon ja kävin pienellä lenkillä. Seuraavat hymiöt varmaan kuvastaa parhaiten tuota kokeilua :![]()
Onneksi tuo automaattilaatikko rajoittaa tuota virittelyä. Sen verran kallis paketti ettei viitti turhaa sitä rikkoa. Toisaalta jos se sattuu riikkoontumaan niin voisihan sitä sitten käyttää Siekkisellä2.3i-16 kirjoitti:Miika79 kirjoitti:Eikä varmaan kannata laittaa niitä mukana tulevia tarroja luukkuun![]()
Tunti sitten latasin ohjelman autoon ja kävin pienellä lenkillä. Seuraavat hymiöt varmaan kuvastaa parhaiten tuota kokeilua :![]()
Eikös sleeper ole muotia nykyään eli ei mitään tarroja![]()
Samat fiilikset ne olivat itselläkin ensimmäisen lastukokeilun jälkeen.
Mutta älä nyt vielä, kuitenkin tekee kohta taas mieli lisää
Kaikki ohjeet tulee mukana. Lukee ohjeet huolellisesti läpi niin onnistuu helposti. Kaikessa yksinkertaisuudessa homma on seuraavanlainen : Ensin auto akkulaturiin (ei pakollinen, mutta itse en viitsinyt ottaa riskejä), autosta virrat päälle ja kaikki ylimääräiset laitteet pois päältä (ilmastointi, valot, radio yms.), tämän jälkeen ppc kiinni odb-porttiin, laitteessa pitäisi lukea program car? - painetaan enter, seuraavaksi laite kysyy tune car? - painetaan enter ja avot noin neljän minuutin päästä laite käskee kääntämään virrat pois ja ottamaan avaimen pois, tämän jälkeen laite kertoo että voit irrottaa ppc:n.prelude kirjoitti:Tuota, mien käytännössä tapahtuu ton softan lataaminen autoon? Eli onnistuuko helposti itsellä, vai pitääkö viedä ammattilaiselle, ja tuleeko mukana kaikki ohjeet? Olisi tarkoitus laittaa k.o softa. Kiitos.