Kuten itsekin vihjaat, siinähän on jo nyt aivan liikaa tehoa. Sinänsä tosiaan tarpeetonta laittaa 2.8V6 nokalle, kun tehoja ei voida hyödyntää, mutta eiköhän sekin ongelma tässä parin vuoden mittaan korjaannu. Nythän se potku kiipeää siihen 280hv:aan nelivedon kera, joten katsotaan ensi vuonna uudestaan.Twarrior kirjoitti: Itse ajaessa ja muiltakin kuultuna tuo vanha Aero 210hv tuntuu enemmän "urheilulliselta" 2.8V6 250hv:n ollessa "perheautomaisempi" , ei millään pahalla niitä kohtaan joilla uusi Aero on, kyllähän se kulkee, mutta jotenkin parista sylinteristä ja muutamasta desistä olisi odottanut enempi.
Totuushan on tietenkin se että kyllä koneesta enempi saa ei kait se siinä, mutta että sen iskeminen etuvetoon voi ollakkin jo ajettavuuden kannalta huonompi juttu.
Puskuri 15.6. 9-3 aero vs. bmw 335 cabrio
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
-
- "Viggen"
- Viestit: 571
- Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38
VVV kirjoitti:Kieltämättä tuo 9-3 avo kärsii pienestä ylihinnoittelusta kun otetaan huomioon mitä muut mallit maksavat. Sääli sinänsä. Niitä näkisi mielellään enemmän liikenteessä. BMW taas on yllättävän "halpa". Lieneekö tarkoituksella hinnoiteltu niin, että astuu Saabin ja muiden kilpailijoidensa varpaille. Nykyiset auto-ohjelmat ovat niin epäonnistuneita, että oikein pahaa tekee katsoessa. Iso kiitos maikkarille ajoneuvoksesta, joka jotekin edes piristää nuutunutta ohjelma-alaa. Starttia katsoessa tulee halu huutaa Stop ja Puskuri on tönkkö.
Mielestäni Start on on ihan ok ohjelma.
Aika pintapuolinen tutustuminenhan tuo oli mutta kyllä Saabin hinnoittelussa on menty väärälle planeetalle tässä tapauksessa. Saa olla aika kova fani että ostaa tuollaisen kun katselee mitä muita vaihtoehtoja tuossa hintaluokassa on.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Vaikka kyse on suunnilleen samanhintaisista tuotteista, niin ne ovat kyllä eritasoisia. Ei montaa sekuntia tarvi harkita ottaisko etuvetoisen kangaskattoisen vai takavetoisen kovakattoisen avon
Noista ohjelmista yleensä, Puskuri on harmaan Corolla-kansan ohjelma parhaimmillaan ja Startin parasta antia on Antti Liinpään tavaratilan laajennettavuuden testailut. Sen sijaan Ajoneuvos on asialinjalla.
Noista ohjelmista yleensä, Puskuri on harmaan Corolla-kansan ohjelma parhaimmillaan ja Startin parasta antia on Antti Liinpään tavaratilan laajennettavuuden testailut. Sen sijaan Ajoneuvos on asialinjalla.
BMW 320dA Coupe LCI
Kyllä. Juurikin noin olisin sen itsekin halunnut sanoa, jos olisin osannutAC kirjoitti: Noista ohjelmista yleensä, Puskuri on harmaan Corolla-kansan ohjelma parhaimmillaan ja Startin parasta antia on Antti Liinpään tavaratilan laajennettavuuden testailut. Sen sijaan Ajoneuvos on asialinjalla.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -