9-3 facelift -08 on julkaistu
Saab.com / international site - sivulta löytyy hienoa esittelyä jne uudesta 9-3:sta.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Edmundsin sivuilta mielenkiintoinen tekstinpätkä liittyen XWD:n hinnoitteluun. Lieköhän tuossa perää, vaiko jotain kuvittelua?
Ja lisää:
2000$ (lue n.3500€ suomessa ?) siitä että autoon tulee 25 heppaa lisää ja vääntöä 50Nm + Neliveto?! Toivottavasti näin.Didn't Saab Practically Invent the Turbo?
Every 2008 Saab 9-3 Aero has a turbocharged 2.8-liter V6, but the extra $2 grand that gets you XWD also buys you more power. Thanks to an increase in maximum boost pressure from 7.3 psi to 11.6 psi, the turbo helps produce 280 horsepower and 295 pound-feet of torque — increases of 30 hp and 37 lb-ft respectively.
Ja lisää:
For 2009, however, the 9-3 2.0T sedan and wagon, which have a 210-hp turbo inline-4, will also get the XWD system.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
2009 voisi olla sopiva hetki vaihtaa autoa, jolloin ehkä neliveto olisi saatavana 210hp koneella. Toisaalta jos sinnittelisi 2010-12, tulisi kokonaan uusi 93. No ehkei sentään tuonne asti jaksa odottaa
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Enpä ole pitkään aikaan käynyt kommentoimassa, mutta nyt on pakko.
Kyllä jumaliste on ruma tämä uusi verrattuna edelliseen 9-3:seen.
9-5:nenkin on ruma kuin synti kromilistoineen.
Herää kysymys, että kuka halavattu noita uusia enää kehtaa ostaa ulukonäöllisesti. Ajo-ominaisudet on tietenkin asia erikseen, kuten kaikki tiedämme, mutta rajansa kaikella.
Onneksi perheessämme on vielä tallessa luotettava ja komia 900i vm 91. Mittarissa vasta vähän reilut 300tkm
Nykyiseen pirssiini olen huomattavasti enemmän preemium tyytyväinen kuin edelliseen 04:seen 9-3:seen, mutta ei sekään voita 91:stä Saab vanhustamme
Kyllä jumaliste on ruma tämä uusi verrattuna edelliseen 9-3:seen.
9-5:nenkin on ruma kuin synti kromilistoineen.
Herää kysymys, että kuka halavattu noita uusia enää kehtaa ostaa ulukonäöllisesti. Ajo-ominaisudet on tietenkin asia erikseen, kuten kaikki tiedämme, mutta rajansa kaikella.
Onneksi perheessämme on vielä tallessa luotettava ja komia 900i vm 91. Mittarissa vasta vähän reilut 300tkm
Nykyiseen pirssiini olen huomattavasti enemmän preemium tyytyväinen kuin edelliseen 04:seen 9-3:seen, mutta ei sekään voita 91:stä Saab vanhustamme
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
No, kauneushan on aina katsojan silmässä. Toivottavasti uusi malli kuitenkin lisäisi Saabin myyntiä, kyllä tuo minulle kelpaisi .
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
saabin suomen www-sivuillakin on nyt uutuus esillä. Hinnat ovat kyllä sellaiset, että ei taida kauppa ainakaan lisääntyä..
Tuollaista turbo pilot kampanjaa tarvitaan.
Ja itsellä kun on ehdottomasti oltava diesel, niin taitaa jäädä saappi haaveeksi, valitettavasta. Esim. vw passatin saa farkkuna ~4000 halvemalla Volkkarin saa todennäköisesti myytyä muutaman vuoden kuluttua helpommin ja paremmalla hinnlla kuin saapin...
Tuollaista turbo pilot kampanjaa tarvitaan.
Ja itsellä kun on ehdottomasti oltava diesel, niin taitaa jäädä saappi haaveeksi, valitettavasta. Esim. vw passatin saa farkkuna ~4000 halvemalla Volkkarin saa todennäköisesti myytyä muutaman vuoden kuluttua helpommin ja paremmalla hinnlla kuin saapin...
Noista hinnoista sitä vasta lähdetän tinkaamaan:). Uskon vakaasti, että muutama kamppanjakin ehtii tulla, joko heti alkuvaiheilla, tai alkuhuuman jälkeen.ka_0593 kirjoitti:saabin suomen www-sivuillakin on nyt uutuus esillä. Hinnat ovat kyllä sellaiset, että ei taida kauppa ainakaan lisääntyä..
Tuollaista turbo pilot kampanjaa tarvitaan.
Ja itsellä kun on ehdottomasti oltava diesel, niin taitaa jäädä saappi haaveeksi, valitettavasta.
Ihme juttu tuolla Business-hinnastossa on se, että Vectorin ja Linear Pro Perf. lähtöhinnat ovat samat (685e). Kyllä tuollainen 1.8 t Vector kelpaa meikäläisen seuraavaksi automobiiliksi!
Aikalailla samahintahan noissa näyttää olevan, jos lyö varusteet ja moottoritehot samaan kategoriaan. Lopullisen hinnanhan saa vain selville kilpailuttamalla / huudattamalla mahdolliset vaihdokit tai heiluttamalla suurta setelitukkua.ka_0593 kirjoitti: Esim. vw passatin saa farkkuna ~4000 halvemalla ...
Mulla vielä loppusuoralla Accord, Passat, Sotka(t) ja uusi kolkki. Saas nähdä mihin homma kääntyy. Juuri äsken kävin koeajamassa 170hp diiselipassatin, kaiken kaikkiaan vaarallisen vakuuttava esitys....
Tietääkseni 170hv:n diesel-Passatissa on madalletettu alusta, joka ainakin minua haittaisi.Juuri äsken kävin koeajamassa 170hp diiselipassatin, kaiken kaikkiaan vaarallisen vakuuttava esitys...
Viimeksi muokannut Petro, La Heinä 21, 2007 09:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Koeajo raportti. Tuon luettua ei autokuume ainakaan laske..
http://www.infomotori.co.uk/a_44_EN_19935_1.html
http://www.infomotori.co.uk/a_44_EN_19935_1.html
Pari mielestäni hyvää viedo pätkää uudesta mallista.
http://video.aol.com/video-detail/id/1461271705
ja toinen jossa loppuosassa tuttu esittely virallisilta saab sivuilta.
http://www.saabscene.com/forum/lofivers ... 29717.html
http://video.aol.com/video-detail/id/1461271705
ja toinen jossa loppuosassa tuttu esittely virallisilta saab sivuilta.
http://www.saabscene.com/forum/lofivers ... 29717.html
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Kamppanjahinnat:ka_0593 kirjoitti:Hinnat ovat kyllä sellaiset, että ei taida kauppa ainakaan lisääntyä..
http://www.lansiauto.fi/kampanjat/uusi_saab_93.pdf
Ja joo, voihan sitä ostaa sen halvemman muun merkkisen auton, mutta sitten ei kannata enää puhua saabismista
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007