Vähän aihetta sivuten, mutta onko kenelläkään TiDS autossa BSR:n lastua? Hinta aika edullinen verraten Hirsch, tosin takuuhan tuossa menisi.Marko A kirjoitti:TTiD:n suorituskyky lukemissa huomasin pikku seikan, kun katselin Hirsch firman softia ja niiden arvoja diesel koneille.
Hirsch softalla 1.9TiDS automaatti:
Power 175 hp
Torque 350 Nm
0-100km/h (s) 8,8
Vmax (km/h) 225
Fuel consumption, city (l/100km) 10,6
Fuel consumption, highway (l/100km) 5,4
Fuel consumption, combined (l/100km) 7,3
CO2 (g/100km) 194
Ja nimenomaan tuohon 0-100 lukemaan kiinnitin huomiota.
Uudella TTiD:llä kun lukemat menee
Power 180 hp
Torque 370 Nm
0-100km/h (s) 8,9
Fuel consumption, combined (l/100km) 6,7
CO2 (g/100km) 184
Aika yllättävää, mikäli lukemat pitää paikkansa. Vääntö/teho käyriä kun
ihmettelee niin tulee väkisin siihen tulokseen että jompi kumpi lukemista
ei pidä paikkansa. Hiusten halkomista, näin on - mutta tulipahan vain mieleen.
Positiivisena seikkana on ,että kulutus näyttää pudonneen tuosta edellisestä jonkin verran. Liekö sitten todellista vaiko joku mittaustapa ero?
Aika kovia lukemia lupaavat...
BSR kirjoitti:
Nyt saatavana PPC 2:sta myös Opel Signum, Vectra, Zafira ja Saab 9-3 SS/SC 1.9TiD 150hp:n. BSR:n mittaamia tuloksia: vakiona 151hp ja 354Nm, PPC 2:lla, STEG 1-softalla 184hp (+33hp) ja 412Nm (+58Nm). Ajotuloksia aab 9-3SS manuaali laatikisella: 80-110km/h 3:sella vakiona 4.8s ja BSR=4.1s (-15%). 80-140km/h 4:sella vakiona 13.4s ja BSR=10.8s (-20%). 100-150km/h 4:sella vakiona 13.4s ja BSR=10.6s (-21%). Hintaa tällä PPC:llä 850€ sis. asennuksen meillä tai jälleenmyyjilämme.