Moottorin äänissä ei mielestäni (2 litran turbossa) ole mitään valittamista. Lähinnä väännön murinaa ja turbon vihellystä on tullut itse kuunneltua, yli 4000 kierroksen ei ole tarvetta ollut käyttää.. Pakoäänet piipulta tyhjäkäynnillä on mielenkiintoista plötpötystä..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Äänillä ei muuten saa vitosta huippuihin lisää..
Vakioalustainen SS on kyllä mutkatiellä namu, perän "ohjauksenkin" tuntee persuuksissa ja ominaisuudet loppuvat ainakin tästä kuskista ennen autoa.
Olen samaa mieltä, että on mielipuolista ostaa SS:iin virialustaa ehjien vakiopalikoiden tilalle. ON toimiva kokonaisuus vakiona. (17" vanteilla jopa liian kova arkiajossa mielestäni.) (+ 17" gummit ovat muutenkin kusipäisen hintaisia perheautoihin yleisesti)
Vetely alkuperäisillä 17" Michelineillä oli jotain aivan tajutonta SS:ssa. Nokian Z:lla vetelyä ei juuri esiintynyt. (En ole renkailla töissä... ja se auto, jossa ne 17" oli - on myyty.)
SC:n takakoppi pikkuisen vaikuttaa mutkatienautintoon, painopiste perässä on luonnollisesti ylempänä. Liekö sitten syy siihen, että ESP tuli vakiona.. (?) Onneksi nykyinen SC on 16" vanteilla, paljon hiljaisempi, pehmeämpi ja herraskaisempi kyyti.