Jep, eipä kuultukaan muuta kuin Metron sähkärin toteavan ettei Tech löydä vahvaria...

Rupeshan siinä sit kaikki ajatukset katkenneesta kuidusta tai vielä pahempi, irronneesta / katkenneesta tavallisesta piuhasta. Kuituhan on siinä mielessä helppo että jos siellä menee valoa, näkee sen piuhan toisesta päästä.
Noh, roippeet auki illalla ja tutkimaan. Kuidut irti vahvarista ja A-pilarille saakka tuli valoa ja oikeista kuiduista. Keskikonsoli auki ja valoa vahvarin luota piuhaan... MITVIT

Siellä keskikonsolin perukoilla loisti yksi kuitukaapeli omaa yksinäisyyttään

Oli näköjään huolimattomasti kiinnitetty ja oli päässyt pomppaamaan pois liittimestä. Ei muuta kuin tuplatarkistus että suunnat oli oikein, piuhat kiinni ja soittimet sisään. PERSKULE, soitin rupesi soimaan ilman techissäkin käymistä. Ovista tuli bassoa ja keskeltä mökää

AUX toimi myös.
Eihän siinä ehtinyt penkkiäkään kiinnittelemään kun heti piti ruuvailla. Dream Theateria ja Totoa tuuttiin.
Lopputulos: Bassoa ja tulee riittävästi. Toistoalue on ihan ok, mutta äänen laatu on aavistuksen heikko verrattuna edellisen auton Alpine - DLS yhdistelmään. Ääni on vähän pahvinen. Kirkkautta ja erottelua kaipaisi lisää. Kojetaulukaiareihin pitäisi saada bassoa enemmän ettei basso seilaisi korkeussuunnassa. Eli, luulet että kojetaulukajareitten vaihtaminen laadukkaampiin voisi auttaa jonkin verran. Myös vähän kuullosti siltä että vahvistin ei ihan riitä jos haluaa vähän kovempaa soittaa.
MUTTA, ero on kyllä HUOMATTAVA edelliseen enkä kadu hankintaa tippaakaan. Tuo lopputulos on kirjoitettu pikkutarkasti ja niin kuin itse kuulen soinnin. Eihän noita asioita kuule jos ei oikein pysähdy kuuntelemaan.
Lähtökohta oli kuitenkin se etten itse uskonut että tuosta bassosuodatetusta ES1-4 sarjasta saisi jotain järkevää rakennettua non-orkkis kamoilla, juuri tuon 110Hz leikkauksen takia.
Jos joku kaipaa neuvoja tai haluaa kuulla miltä homma kuullostaa, YT:tä kehiin. Pääkaupunkiseudulla pörrätään.