Oli ensimmäisen kerran jotain hyötyä siitä että 9-5:ssa on OPelin osia.
On ollut tuon takapään camber kulman kanssa ongelmia laskusarjan jälkeen. Mutta "onneksi" 9-5 on sama taka-akselisto kun B-mallin vectrassa, joten tuohon sopi Vectraan tarkoitetut säädettävät uretaaniset puslat
Tuskin olisi koskaan pelkästään Saabiin tuollaisia tehty!
Tais kyllä mennä hieman OT!!
9-3SS 1.8t:stä 300 hv, 400 Nm
Mäkin hankin just äsken ss:n ja etsiskelin jo talvirenkaille aluja netistä.Frostgrey kirjoitti:Oli ensimmäisen kerran jotain hyötyä siitä että 9-5:ssa on OPelin osia.
On ollut tuon takapään camber kulman kanssa ongelmia laskusarjan jälkeen. Mutta "onneksi" 9-5 on sama taka-akselisto kun B-mallin vectrassa, joten tuohon sopi Vectraan tarkoitetut säädettävät uretaaniset puslat
Tuskin olisi koskaan pelkästään Saabiin tuollaisia tehty!
Tais kyllä mennä hieman OT!!
Ei paljon ollu, mut samat kuin O*****a niin johan alko löytyy!
Ei yhtään huono juttu
Vaikka vähän meniskin OT niin jos aika näyttää että siinä on tarpeeksi saappaan ainesta niin voi olla että joskus sitä vois SS STEGE X:llä ajella.Frostgrey kirjoitti:Oli ensimmäisen kerran jotain hyötyä siitä että 9-5:ssa on OPelin osia.
On ollut tuon takapään camber kulman kanssa ongelmia laskusarjan jälkeen. Mutta "onneksi" 9-5 on sama taka-akselisto kun B-mallin vectrassa, joten tuohon sopi Vectraan tarkoitetut säädettävät uretaaniset puslat
Tuskin olisi koskaan pelkästään Saabiin tuollaisia tehty!
Tais kyllä mennä hieman OT!!
9-3.1972