onko valmiit piuhat

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
kuikka9-3
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 16:48

onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja kuikka9-3 »

tietääkö kukkaan tuleeko 9-3 SC valmiit kaijjuttimien piuhat ovissa.. kun ei oo ku kojetaululla kajarit ja taka kontissa..????
mordai
"Turbo"
Viestit: 254
Liittynyt: La Huhti 17, 2004 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja mordai »

kuikka9-3 kirjoitti:tietääkö kukkaan tuleeko 9-3 SC valmiit kaijjuttimien piuhat ovissa.. kun ei oo ku kojetaululla kajarit ja taka kontissa..????
Riippuu vuosimallista ja järjestelmästä. Aiheesta löytyy foorumilla todella paljon keskustelua... :wink:
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty :( oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
kuikka9-3
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 16:48

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja kuikka9-3 »

06 VM ´No mistäs sen tietää mikä kaijjutin järjestelmä siinä on????
8O
Danger
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 11:56
Paikkakunta: Espoo

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja Danger »

Moi, omassa autossanin oli ES-1 ja siinä piuhat tulivat kaikkiin kolmeen kojetaulussa olevaan kaiutin reikään, mutta ovista ne puuttuivat. Itse jouduin vetämään oviin piuhat itse. Vahvistimen olen myös asentanut ja subbarin. Jos haluat tietää lisää niin voin kertoa.

Mikko
Saab SS Vector -04/05 Myyty :P
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja Ristom »

Oliskohan jo aika syksyllä kyhätä FAQ näistä 2002-2006 SS/SC/CV mankoista, kun ei täällä enää viitsitä vastata muuta kuin:

Etsi.
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3349
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Danger kirjoitti:Moi, omassa autossanin oli ES-1 ja siinä piuhat tulivat kaikkiin kolmeen kojetaulussa olevaan kaiutin reikään, mutta ovista ne puuttuivat. Itse jouduin vetämään oviin piuhat itse. Vahvistimen olen myös asentanut ja subbarin. Jos haluat tietää lisää niin voin kertoa.

Mikko
Jouduitko käyttään oviverhoilut irti noita ovikajareita asennettaessa?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Danger
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 11:56
Paikkakunta: Espoo

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja Danger »

Jouduin irrottamaan ovipahvit. Ne ritilät mitkä ovat ovissa on kiinteästi ovipahvissa, joten niitä ei kannata ruveta repimään. Tein alla olevan nettisivun viime vuoden vaihteessa, kun vielä opiskelin:

http://www.edu.stadia.fi/~0201541/kotisivu.htm

Sivulta löytyy tiedot ES1-4 mankan johtojen värityksistä ja muista, mitkä silloin jouduin selvittämään. Ideat ja toteutus ja Tietoja kohdat.
Saab SS Vector -04/05 Myyty :P
kuikka9-3
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 16:48

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja kuikka9-3 »

Joo otan yhteyttä tarkemmin vaikka puhelimella kun rupeen värkkäämään... Kiitos jo etu käteen
mordai
"Turbo"
Viestit: 254
Liittynyt: La Huhti 17, 2004 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja mordai »

Danger kirjoitti:Moi, omassa autossanin oli ES-1 ja siinä piuhat tulivat kaikkiin kolmeen kojetaulussa olevaan kaiutin reikään, mutta ovista ne puuttuivat. Itse jouduin vetämään oviin piuhat itse. Vahvistimen olen myös asentanut ja subbarin. Jos haluat tietää lisää niin voin kertoa.

Mikko
Ovikajarien piuhat tiputettiin alas sivupeilin säätimien kotelon takaa... Veikkaisin että sieltä olisi löytynyt...
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty :( oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
kuikka9-3
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 16:48

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja kuikka9-3 »

Danger kirjoitti:Jouduin irrottamaan ovipahvit. Ne ritilät mitkä ovat ovissa on kiinteästi ovipahvissa, joten niitä ei kannata ruveta repimään. Tein alla olevan nettisivun viime vuoden vaihteessa, kun vielä opiskelin:

http://www.edu.stadia.fi/~0201541/kotisivu.htm

Sivulta löytyy tiedot ES1-4 mankan johtojen värityksistä ja muista, mitkä silloin jouduin selvittämään. Ideat ja toteutus ja Tietoja kohdat.

hee Juolahti mieleen... Onko nyt ton suapin oman radion takana rca lähdöt et saa erillisen vahvistimen taka konttiin ja subbarin..??? mites toi radio irrotetaan????
kuikka9-3
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 16:48

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja kuikka9-3 »

mordai kirjoitti:
Danger kirjoitti:Moi, omassa autossanin oli ES-1 ja siinä piuhat tulivat kaikkiin kolmeen kojetaulussa olevaan kaiutin reikään, mutta ovista ne puuttuivat. Itse jouduin vetämään oviin piuhat itse. Vahvistimen olen myös asentanut ja subbarin. Jos haluat tietää lisää niin voin kertoa.

Mikko
Ovikajarien piuhat tiputettiin alas sivupeilin säätimien kotelon takaa... Veikkaisin että sieltä olisi löytynyt...
jaa vai veikkaat et siellä oes ne piuhat???
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja Ristom »

kuikka9-3 kirjoitti:hee Juolahti mieleen... Onko nyt ton suapin oman radion takana rca lähdöt et saa erillisen vahvistimen taka konttiin ja subbarin..??? mites toi radio irrotetaan????
Ei ole. Optiset lähdöt.
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

Ristom kirjoitti:Oliskohan jo aika syksyllä kyhätä FAQ näistä 2002-2006 SS/SC/CV mankoista, kun ei täällä enää viitsitä vastata muuta kuin:
Tuollaisen FAQ:n rakentaminen olisi kyllä ihan paikallaan. Myös VM07-08 mankoista voisi samaan laittaa perustiedot. Mites sellaisen "sticky" viestin voi tehdä? Mä voin ainakin kirjoittaa jonkun pohjan aiheesta uuteen ketjuun, jos joku muu ei sitä halua aloittaa.

Toivottavasti ei mene pahasti ketjun ohi, mutta onko jollain tietoa VM07-08 radion ulostuloista. Onkohan radion takaa lähtevät kaiutinlähdöt leikattuja, kuten VM03-06 vai ei?
mordai
"Turbo"
Viestit: 254
Liittynyt: La Huhti 17, 2004 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: onko valmiit piuhat

Viesti Kirjoittaja mordai »

kuikka9-3 kirjoitti:
mordai kirjoitti:
Danger kirjoitti:Moi, omassa autossanin oli ES-1 ja siinä piuhat tulivat kaikkiin kolmeen kojetaulussa olevaan kaiutin reikään, mutta ovista ne puuttuivat. Itse jouduin vetämään oviin piuhat itse. Vahvistimen olen myös asentanut ja subbarin. Jos haluat tietää lisää niin voin kertoa.

Mikko
Ovikajarien piuhat tiputettiin alas sivupeilin säätimien kotelon takaa... Veikkaisin että sieltä olisi löytynyt...
jaa vai veikkaat et siellä oes ne piuhat???
Jep, mutta RCA:ta tosiaan et saa. Aiheesta on paljon keskusteltu foorumilla joten suosittelen hakutoimintoa. Kerrottakoon kuitenkin että linjalähdöstä signaalin vetäminen vahvarille ei ole niin yksinkertaista kuin miltä se kuullostaa. Parhaimmassa tapauksessa vahvarilla saa esiin jonkin väylän elektronisen piippauksen tms...
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty :( oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
Vastaa Viestiin