tuohon 2.8V6T koneeseen on tulossa EDS-motorsportilta 390hv/550nm settiä ainakin opeliin,ahdin ja softa menee vaihtoon,tuohon vielä tuo nelikko mitä ei C-vectraan ole ikinä saanut niin voi päiväuni
V6 Aero vs. TTID Aero SC?
-
Signum 2.0T
- "Ruisku"
- Viestit: 137
- Liittynyt: Su Touko 18, 2008 13:07
Re: V6 Aero vs. TTID Aero SC?
Tuo kulutus on myös paljon kuskista kiinni,pikkusenkin on "ripeempi" kuljettaja niin varmasti karkaa tuossa 2.0T:kin kulutus yli kympin.Nätissä ajossa menee alle yhdeksänkin keskikulutus.
tuohon 2.8V6T koneeseen on tulossa EDS-motorsportilta 390hv/550nm settiä ainakin opeliin,ahdin ja softa menee vaihtoon,tuohon vielä tuo nelikko mitä ei C-vectraan ole ikinä saanut niin voi päiväuni
tuohon 2.8V6T koneeseen on tulossa EDS-motorsportilta 390hv/550nm settiä ainakin opeliin,ahdin ja softa menee vaihtoon,tuohon vielä tuo nelikko mitä ei C-vectraan ole ikinä saanut niin voi päiväuni
Insignia 2.0 Turbo sport OPC Line, Mokka 1.4T Cosmo & Vectra GTS
Ex Vectra GTS Biopower
Ex Vectra GTS Biopower
Re: V6 Aero vs. TTID Aero SC?
Hieman offtopic, mutta pakko kysyä. onko tietoa enemmälti kyseisestä puulaakista. koitin heidän sivujaan selata mutta ei tuo saksa oikein taivuSignum 2.0T kirjoitti:tuohon 2.8V6T koneeseen on tulossa EDS-motorsportilta 390hv/550nm settiä ainakin opeliin,ahdin ja softa menee vaihtoon,tuohon vielä tuo nelikko mitä ei C-vectraan ole ikinä saanut niin voi päiväuni
"Ite ku tekee, ni saa just sellasen ku tulee" -wippe #1419
# 9-3 Turbo X, # 99 -68 T,
# 9-3 2.3T -99 NT stage:X # 900 T16 -88 #99 GL T8 -84 # 900 T8 -78# Turbo 006
# 9-3 Turbo X, # 99 -68 T,
# 9-3 2.3T -99 NT stage:X # 900 T16 -88 #99 GL T8 -84 # 900 T8 -78# Turbo 006