Tervehdys!
Voisiko joku kertoa onko nuo kallistuksenvakaajan puslat hankala vaihtaa. Kurkkasin noita puslia ja näyttivät olevan aika hankalassa paikassa. Mitä kaikkea pitää purkaa? Niin ja autohan on SS93 vm -03.
Kallistuksenvakaajan kumipuslat
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
Re: Kallistuksenvakaajan kumipuslat
Miksi pitäisi vaihtaa, ovatko löysät?
Yleensä ne on liian "tiukat", rahisee keula töyssyissä, rasvaus auttaa.
Tosin silloinkin joutuu ainakin löysäämään kiinnitystä.
Onhan nuo vähän hankalassa paikassa
Yleensä ne on liian "tiukat", rahisee keula töyssyissä, rasvaus auttaa.
Tosin silloinkin joutuu ainakin löysäämään kiinnitystä.
Onhan nuo vähän hankalassa paikassa
9000 CSE 2.3 Turbo S -98
Re: Kallistuksenvakaajan kumipuslat
Rahisee töysyissä aika miehekkäästi. Ajattelin vaihtaa kun luulen että se rasva ei siellä kauan pysy ja jos on oikein työläs se rasvauskin niin samalla vaihtais uusiin. Mitä kiinitystä pitää löysätä, apurunkoako?
Re: Kallistuksenvakaajan kumipuslat
Moi,
Ei tartte muuta kuin päästä auton alle ja lenkkiavaimella nytkyttää puslia pitävien pantojen pultit auki. (Apurunkoon ei tarvitse koskea) Lisää apua tulee jos irrottaa koiranluut vakaajatangosta niin tankoa pääsee liikuttamaan paremmin. Itse vaihdoin koiranluut ja puslat ja tämä tuli huomattua samalla.
Mikko
Ei tartte muuta kuin päästä auton alle ja lenkkiavaimella nytkyttää puslia pitävien pantojen pultit auki. (Apurunkoon ei tarvitse koskea) Lisää apua tulee jos irrottaa koiranluut vakaajatangosta niin tankoa pääsee liikuttamaan paremmin. Itse vaihdoin koiranluut ja puslat ja tämä tuli huomattua samalla.
Mikko
Saab SS Vector -04/05 Myyty
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Kallistuksenvakaajan kumipuslat
Ehkä turha huomautus, mutta kannattaa siis nostaa koko keula ilmaan...Jos vain toinen puoli kerrallaan ilmassa, niin vakaajatangon kanssa saa painia ihan tosissaan paikalleen laitossa ja todennäköisesti siinä jää kahdenneksiDanger kirjoitti:Moi,
Ei tartte muuta kuin päästä auton alle ja lenkkiavaimella nytkyttää puslia pitävien pantojen pultit auki. (Apurunkoon ei tarvitse koskea) Lisää apua tulee jos irrottaa koiranluut vakaajatangosta niin tankoa pääsee liikuttamaan paremmin. Itse vaihdoin koiranluut ja puslat ja tämä tuli huomattua samalla.
Mikko
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Kallistuksenvakaajan kumipuslat
Kiitos tiedoista, pitänee viikonloppuna kokeilla. Onko muuten tietoa noista puslista, kun kysyin merkkiliikkeestä niin tarjoavat kahta erikokoista puslaa. Toisessa on reikä millin isompi. Kumpaa olette käyttäneet, vai onko sillä merkitystä?
Re: Kallistuksenvakaajan kumipuslat
Jep. Nostin omani kaksipilarinosturilla. Totta keula pitää saada kunnolla ilmaan, mutta muuten onnistuu
Saab SS Vector -04/05 Myyty