Kummassakin 450e!!
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Onko nämä jotain pk-seutulisän omaavia hintoja vai mitä nää 60tkm huollot maksaa muualla suomessa?
Kertokaas missä olette käyttäneet ja mitä maksoi. Jos tässä itsekkin käyttäisi jossain muualla kun tulee reissattua.
Esim.Aerologi kirjoitti:Meinasin lentää perseelleni kun kysyin 9-3 '04/05 Aeron 60tkm huollon hintaa metroautosta ja länsiautosta.
Kummassakin 450e!!![]()
ja tähän kuuluu siis öljyt+bensan ja ilmansuodatin ja kasa tarkistuksia. Ovat kuulemma nostaneet vielä vuodenvaihteessa hintoja ennestäänkin kovista hinnoista.
Onko nämä jotain pk-seutulisän omaavia hintoja vai mitä nää 60tkm huollot maksaa muualla suomessa?
Kertokaas missä olette käyttäneet ja mitä maksoi. Jos tässä itsekkin käyttäisi jossain muualla kun tulee reissattua.
Minä en ole koskaan maksanut leimoista takuuajan jälkeen, mutta jos maksaisin, niin Olarin Länsiautoon menisin. Olarissa takuukorjaukset ja ne muut korjaukset, mitä itse ole tehnyt esim. lasinvaihdot tai Techiä kaipaavat erikoisemmatkin työt ovat hoituneet mallikkaasti.Aerologi kirjoitti:Varasin ajan Espoon Länsiautoon. Kyllähän minä tuon 60tkm huollon teetän Aeroon merkkihuollossa, koska mittarissa on vasta 60tkm, mutta väliöljynvaihdot menee kyllä vianorille (70e). Tämänikäisessä autossa voi vielä maksaa tuon "sikariiston" merkkileiman takia. Pitkin hampain tosin!
Mitä mieltä porukka on näistä huoltohinnoista? Minun mielestä ollaan jo ylitetty se kriittinen raja jolloin jo viisikin vuotta vanha saab kannattaa kantaa öljynvaihtoon johonkin muualle ja vaihtaa itse raitisilmasuodinta tms, eli leimalle ei voi laskea enää tuollaista hintaa.
Länsiauton tiski kertoi siis, että tuntiveloitus on 93e/h, joka on täysin käsittämätön hinta auton värkkäämisestä. Samoin GM on kuulemma nostanyt 20% varaosien hintoja.
Keskustelua aiheesta toivotaan!